Reacties

Reacties 251 - 296 van 296

Naam Reactie Datum
Martha Auw! 1 mrt. '20
Katrien Steenbrugge Dat is een minder begin. Hopelijk de enigste voor… 1 mrt. '20
Willem Burggraaf Sta open voor alle mensen die net als jullie onderweg… 1 mrt. '20
Geurt en Edith Wij hopen, dat jullie een goede eerste dag gehad hebben,… 1 mrt. '20
Anita en Roland Heel veel plezier en geniet er maar van. Vandaag hebben… 1 mrt. '20
Dicky van Roest Een fantastisch mooie tocht gewenst, veel plezier.… 1 mrt. '20
Nel Wijker Heel veel wandelplezier langs ...........wegen!!!! 1 mrt. '20
Wilem van Maren De reis is het doel. Houd goede moed. 1 mrt. '20
Inge Jaaa, het is zover, jullie zijn vertrokken! Ik wens… 1 mrt. '20
Martha Een hele mooie voetreis toegewenst. Benieuwd naar… 1 mrt. '20
Lex van der Linden Een goede reis en hopelijk houden jullie het de eerste… 1 mrt. '20
Bea beumers Ik wens jullie heel veel wandelplezier en mooi weer… 1 mrt. '20
Anneke Frijlink Een goede reis toegewenst en heel veel wandelplezier! 29 feb. '20
Bart en Hanneke Mooie pelgrimstocht toegewenst. Jullie beginnen in… 29 feb. '20
Marcel van de Krol Een goed begin van je reis toegewenst. Veel succes… 29 feb. '20
Jelle en Christine Nou, we willen ze allemaal bezoeken, en we hebben… 29 feb. '20
Liesbeth Welke van de genoemde steden willen jullie heel graag… 29 feb. '20
Melie Spannend! Volg het allemaal graag! Slaap lekker vannacht… 29 feb. '20
Nel Wijker Een nieuwe weg is gevonden! 29 feb. '20
Truus Na de introductie gelezen te hebben wat ik al een… 29 feb. '20
Mieke en Pietie Wat leuk om dit te lezen! Dank voor het mee laten… 29 feb. '20
Paul Wat een leuke introducties voor jullie reis! 28 feb. '20
Johan Boogaard Hebben jullie maar 1 paar schoen mee p.p Ik mag maar… 28 feb. '20
Bets H. Wat leuk dat we zelfs van jullie voorbereidingen en… 27 feb. '20
Liesbeth Ik hoop voor jullie dat de trein(en) op de terugweg… 27 feb. '20
Piety en Harm Veel succes en wandel wel met een grote boog om het… 27 feb. '20
Lex van der Linden Lijkt me prachtig zo'n wandeling, succes!! 27 feb. '20
Cor en Marijke Op doortocht naar Rome hopen we jullie aan de voet… 27 feb. '20
Miranda Ducaat Wat gaaf en uitdagend dat jullie samen dit wandelavontuur… 27 feb. '20
Geurt en Edith Nog een keer een mooie tocht gewenst. Een aparte huwelijksreis! 26 feb. '20
Mariell en Toos We wensen jullie een hele mooie tocht, wat een geweldige… 26 feb. '20
Cees Schoutsen succes met de reis gr Cees 26 feb. '20
Peter van der Veen Veel succes 26 feb. '20
Liesbeth Tja, van je familie en kinderen moet je het hebben.… 26 feb. '20
Bart en Hanneke Wij wensen jullie veel succes. En... we houden jullie… 25 feb. '20
Sylvia Lieve Chistine en Jelle, Ik wens jullie een hele mooie… 25 feb. '20
Joke leuk voor jullie ,maar ook een beetje gestoord. 25 feb. '20
Ineke Barendregt Heel bijzonder en moedig hoor. Ik neem mijn petje… 25 feb. '20
Nel Wijker Beste Christine en Jelle, Heel bijzonder dat julie… 25 feb. '20
Paul Dit is een heel bijzonder avontuur. Groot respect.… 25 feb. '20
Cees Schoutsen Nou leuk hoor, toevallig ga ik in mei de Hadrianuswall… 25 feb. '20
Karin Beemster Ontzettend leuk dat jullie ons op de hoogte houden… 25 feb. '20
Liesbeth Leuk om te lezen over de voorbereidingen en wat jullie… 25 feb. '20
Johan Boogaard Wij wensen jullie een fantastische tijd en zijn benieuwd… 24 feb. '20
Hennie Enting-Kuper Moedig hoor, goede reis samen. We zijn benieuwd naar… 24 feb. '20
Mieke en Pietie Wij wensen jullie alle goeds op deze tocht en volgen… 24 feb. '20