Reacties

Naam Reactie Datum
P.Cinjee WEL wat laat maar wil jullie toch heel veel succes… 28 jan. '21
Anita Beenen Hopelijk kunnen jullie de reis vervolgen dit jaar.… 2 jan. '21
Hennie Enting-Kuper Dag Jelle en Christine, vandaag maakten wij de eerste… 1 jan. '21
Jan en Adri Bos Wij wensen jullie straks weer een mooie reis toe .… 28 dec. '20
Joop en Wil Feil Heel fijn dat jullie weer plannen gaan maken en als… 23 dec. '20
Wijnand en Anneke Hoop doet inderdaad wandelen; eigenlijk wandelen we… 23 dec. '20
Geurt en Edith Hoop doet Leven, beste mensen. En positief denken,… 21 dec. '20
Wijnand en Anneke Het zou geweldig zijn als die plannen doorgang konden… 21 dec. '20
Ineke Barendregt Fijn om van jullie hernieuwde reisplannen te horen.… 21 dec. '20
Marcel van de Krol Hallo, ik hoop dat het in 2021 doorgaat en dat jullie… 21 dec. '20
Rick en Ria Visser Jullie ook alle goeds en Gods zegen voor de feestdagen… 21 dec. '20
Willem Burggraaf Goed om even weer wat van jullie te lezen. Wat een… 21 dec. '20
Ina Dank voor jullie reis verslag al is dat ook vanuit… 21 dec. '20
Wilem van Maren Met veel interesse kijk ik uit naar het vervolg van… 21 dec. '20
Karin Beemster Dankjulliewel. Ik hoop van harte met jullie mee. Dan… 21 dec. '20
Henk van Amerongen Hoopvolle en positieve voornemens. Ook voor jullie… 21 dec. '20
Martha Hoop voor jullie dat de wens mag uitkomen en wij weer… 21 dec. '20
Sylvia Hoi Christine, wat een ervaring en prachtig opgeschreven.… 20 mei '20
Ineke Vleesch Dubois Wat een teleurstelling, in het begin heb ik jullie… 3 apr. '20
Marieke Dat is wel een teleurstelling kan ik me voorstellen,… 25 mrt. '20
Rosanne Jammer dat jullie eerder huiswaarts hebben moeten… 24 mrt. '20
P.Cinjee Jammer Jelle en Cristien Maar wie weet mogen jullie… 22 mrt. '20
Sylvia Lieve Christine en Jelle, Dank je wel voor het delen… 20 mrt. '20
Douwe Teleurstellend voorlopige einde, maar een heerlijk… 20 mrt. '20
Petri. Dank jullie wel voor het delen van jullie mooie verhalen… 20 mrt. '20
Janny en Ruud Welkom thuis! Het is nu een 'voorgerecht'… 19 mrt. '20
Anneke Frijlink Wat ontzettend jammer voor jullie dat het grote avontuur… 19 mrt. '20
Gerard en Ina Bos Bedankt voor de mooie reisverhalen. We hopen dat jullie… 19 mrt. '20
Geurt en Edith Jammer, Jammer...maar jullie einmalige Erfahrungen… 19 mrt. '20
Brigitte Carelse Wat mooi om te lezen dat jullie er ondanks de situatie… 19 mrt. '20
AM van den Berg Beste Christine en Jelle, Dank voor jullie mooie verslagen.… 19 mrt. '20
Arie Moolenaar Wat bijzonder, dat jullie weer terug zijn in Nederland,… 19 mrt. '20
Nel Wijker Beste Christine en Jelle, de afgelopen dagen toch… 19 mrt. '20
Bart en Hanneke Hartelijk dank voor jullie mooie verslagen. We hopen… 19 mrt. '20
Henk van Amerongen De leuke en boeiende verhalen zullen wij missen. Maar… 19 mrt. '20
Ina Jammer dat jullie het moesten afbreken maar wel te… 19 mrt. '20
Miranda Ducaat Wat jammer maar jullie mogen trots z'n op de… 19 mrt. '20
Anita Beenen Jammer dat jullie moeten stoppen, maar bijzonder hoe… 18 mrt. '20
Karin Beemster Bedankt voor jullie mooie reisverhalen.ik hoop dat… 18 mrt. '20
Corrie Bout. Welkom thuis. Wat jammer dat er op deze manier een… 18 mrt. '20
Marcel van de Krol Ik kan wel zeggen welkom thuis maar je was natuurlijk… 18 mrt. '20
Anita en Roland We sluiten ons aan bij de vorige schrijvers. Hopelijk… 18 mrt. '20
Renger de Bruin Ja, heel jammer, maar dit kon niet anders. Wanneer… 18 mrt. '20
Joke en Theun jammer dat het zo moest aflopen maar het is wel verstandig… 18 mrt. '20
Wilma Rommes Jammer dat er een einde aan gekomen is. Maar het was… 18 mrt. '20
Cor en Marijke Jammer dat de zorgvuldig voorbereide reis zo abrupt… 18 mrt. '20
Oudste broeder/schoonbroeder Verstandig besluit. Hindernissen zoals spoorwegovergangen,… 18 mrt. '20
Katrien Steenbrugge Jammer dat je het hebt moeten onderbreken, maar ik… 18 mrt. '20
Ada Dijkshoorn Ga jullie updates missen. Het was fijn en leerzaam… 18 mrt. '20

1 2 3 4 5 Volgende »  ...