Reacties
Reacties 101 - 150 van 287
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Inan van Doorn | Weer gezellig om te lezen en wat een mooie foto's. | 12 mei '26 |
| Willem van Maren | Felicitaties voor de het bereiken van de halve omtrek… | 11 mei '26 |
| Katrien Steenbrugge | Smakelijk! | 11 mei '26 |
| Paul | Met voorheen sport in mijn werkportefeuille vind ik… | 11 mei '26 |
| Theun | De halve wereld rond gelopen!Dan is dit ijsje wel… | 11 mei '26 |
| Bets | Geweldig 20.000 kilometer en logisch dat iedereen… | 11 mei '26 |
| Joukje | Gefeliciteerd met jullie mijlpaal. Dan is een sorbet… | 11 mei '26 |
| Jeannet | Mooie mijlpaal ! Leuk! Een ijscoupe meer dan waard!… | 11 mei '26 |
| Melie | Wow! Twintigduizend kilometer!! Nou, die sorbet is… | 11 mei '26 |
| Geurt en Edith van viegen | Ja, je kunt wat beleven onderweg. Ik ben bijna van… | 11 mei '26 |
| Hanneke | Een welverdiende sorbet na de halve wereld te hebben… | 11 mei '26 |
| Mieke en Pietie | Dank je wel voor alle interessante belevenissen! Nou… | 11 mei '26 |
| Cor en Marijke | Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Respect dat jullie… | 11 mei '26 |
| Marian | jullie kunnen zo "beeldend de wandeling beleven,… | 11 mei '26 |
| Anita | Prachtig geluid, die kikkers! | 10 mei '26 |
| Martha | Mooi gehoor, al die kikkers. Hoop dat het weer goed… | 10 mei '26 |
| Cees en Henny v Bemmel | Mooi verhaal weer, prachtig! | 10 mei '26 |
| Bets | ๐๐๐๐Kom dacht ik eerst even een paar schaapjes… | 10 mei '26 |
| Liesbeth | Wat leuk dat jullie de allereerste gasten waren. | 10 mei '26 |
| Annet | Wat een leuk verhaal weer! Jammer dat we niet weten… | 10 mei '26 |
| Oudste broeder | Jelle, jouw vader was ook herder, die paste wel goed… | 10 mei '26 |
| Theun | Wat maken jullie veel mee. Het weer valt gelukkig… | 9 mei '26 |
| Bets | Jullie tocht is heel afwisselend deze keer. Nu weer… | 9 mei '26 |
| Marian | zo sprokkelen jullie heel wat km bij elkaar, diepe… | 9 mei '26 |
| Inan van Doorn | Prachtig beschreven, met veel foto's van de omgeving… | 9 mei '26 |
| Inan van Doorn | Geen builen op gelopen in de lage tunnel? Jammer dat… | 9 mei '26 |
| Pietie Westdijk | Weer een goede wandeldag achter de rug! Vandaag hopelijk… | 9 mei '26 |
| Joukje | Mooie foto's van de Main | 9 mei '26 |
| Ria en Rick | Het lijkt wel wat op de Saarschleife deze bocht in… | 8 mei '26 |
| Jaap | Ik sluit mijn aan wat hier boven stond | 8 mei '26 |
| Anita | Weer een prachtige dag! Dank voor jullie mooie verhaal! | 8 mei '26 |
| Bets | Het zou zielig zijn als die slak eindigt als die kikkers!… | 8 mei '26 |
| Anita en Roland | Wat weer een leuke verhalen. Ik krijg weer helemaal… | 8 mei '26 |
| Liesbeth | Precies wat Martha zegt! Of anders het tempo aanpassen… | 7 mei '26 |
| Martha | Jullie hadden de slak ook lift kunnen geven. Dan zou… | 7 mei '26 |
| Marian | leuk, even terug in de tijd!! | 7 mei '26 |
| Bets | Leuk om jullie verslag weer te lezen en van de foto's… | 7 mei '26 |
| Inan van Doorn | Weer erg leuk om te lezen, veel wandel plezier maar… | 7 mei '26 |
| Ria en Rick | Heette die zwemmende held toevallig Jelle? Of hebben… | 6 mei '26 |
| Pietie Westdijk | Wat beleven jullie weer veel, blijf genieten van jullie… | 6 mei '26 |
| Rita Boerhout | Christine en Jelle wat een bysondere wandel route… | 6 mei '26 |
| Bets | Bijzonder hoe jullie op 4 en 5 mei in Duitsland attent… | 6 mei '26 |
| Oudste broeder | Wij, in NL, hebben geen Himmelsreich maar komen nog… | 6 mei '26 |
| Age Bakker | Veel plezier op jullie mooie reis! | 6 mei '26 |
| Inan van Doorn | Zo kom je wel van alles tegen, en leuk dat wij meegenieten. | 6 mei '26 |
| Annet | Wat is die Pulsatilla mooi! | 5 mei '26 |
| Hennie | Bijzonder! | 5 mei '26 |
| Liesbeth | Jullie staan prachtig op de foto! | 5 mei '26 |
| Bets | Net zoals Cees zegt: ''Wat weer een mooie… | 5 mei '26 |
| Cees en Henny v Bemmel | Wat weer een mooie tocht weer,doet me denken aan mn… | 5 mei '26 |


- Geurt en Edith van viegen: Fijn dat jullie het weer…
- Paula en Wilkem: Het was weer een feest om…
- Inan van Doorn: Het was heel leuk om zo met…
- Petri: Ik heb elke dag een mooi…
- Nico de Boo: Dank voor jullie 'loopverhaal'…
Alle reacties »