Reacties

Reacties 101 - 150 van 287

Naam Reactie Datum
Inan van Doorn Weer gezellig om te lezen en wat een mooie foto's. 12 mei '26
Willem van Maren Felicitaties voor de het bereiken van de halve omtrek… 11 mei '26
Katrien Steenbrugge Smakelijk! 11 mei '26
Paul Met voorheen sport in mijn werkportefeuille vind ik… 11 mei '26
Theun De halve wereld rond gelopen!Dan is dit ijsje wel… 11 mei '26
Bets Geweldig 20.000 kilometer en logisch dat iedereen… 11 mei '26
Joukje Gefeliciteerd met jullie mijlpaal. Dan is een sorbet… 11 mei '26
Jeannet Mooie mijlpaal ! Leuk! Een ijscoupe meer dan waard!… 11 mei '26
Melie Wow! Twintigduizend kilometer!! Nou, die sorbet is… 11 mei '26
Geurt en Edith van viegen Ja, je kunt wat beleven onderweg. Ik ben bijna van… 11 mei '26
Hanneke Een welverdiende sorbet na de halve wereld te hebben… 11 mei '26
Mieke en Pietie Dank je wel voor alle interessante belevenissen! Nou… 11 mei '26
Cor en Marijke Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Respect dat jullie… 11 mei '26
Marian jullie kunnen zo "beeldend de wandeling beleven,… 11 mei '26
Anita Prachtig geluid, die kikkers! 10 mei '26
Martha Mooi gehoor, al die kikkers. Hoop dat het weer goed… 10 mei '26
Cees en Henny v Bemmel Mooi verhaal weer, prachtig! 10 mei '26
Bets ๐Ÿ๐Ÿ‘๐Ÿ๐Ÿ‘Kom dacht ik eerst even een paar schaapjes… 10 mei '26
Liesbeth Wat leuk dat jullie de allereerste gasten waren. 10 mei '26
Annet Wat een leuk verhaal weer! Jammer dat we niet weten… 10 mei '26
Oudste broeder Jelle, jouw vader was ook herder, die paste wel goed… 10 mei '26
Theun Wat maken jullie veel mee. Het weer valt gelukkig… 9 mei '26
Bets Jullie tocht is heel afwisselend deze keer. Nu weer… 9 mei '26
Marian zo sprokkelen jullie heel wat km bij elkaar, diepe… 9 mei '26
Inan van Doorn Prachtig beschreven, met veel foto's van de omgeving… 9 mei '26
Inan van Doorn Geen builen op gelopen in de lage tunnel? Jammer dat… 9 mei '26
Pietie Westdijk Weer een goede wandeldag achter de rug! Vandaag hopelijk… 9 mei '26
Joukje Mooie foto's van de Main 9 mei '26
Ria en Rick Het lijkt wel wat op de Saarschleife deze bocht in… 8 mei '26
Jaap Ik sluit mijn aan wat hier boven stond 8 mei '26
Anita Weer een prachtige dag! Dank voor jullie mooie verhaal! 8 mei '26
Bets Het zou zielig zijn als die slak eindigt als die kikkers!… 8 mei '26
Anita en Roland Wat weer een leuke verhalen. Ik krijg weer helemaal… 8 mei '26
Liesbeth Precies wat Martha zegt! Of anders het tempo aanpassen… 7 mei '26
Martha Jullie hadden de slak ook lift kunnen geven. Dan zou… 7 mei '26
Marian leuk, even terug in de tijd!! 7 mei '26
Bets Leuk om jullie verslag weer te lezen en van de foto's… 7 mei '26
Inan van Doorn Weer erg leuk om te lezen, veel wandel plezier maar… 7 mei '26
Ria en Rick Heette die zwemmende held toevallig Jelle? Of hebben… 6 mei '26
Pietie Westdijk Wat beleven jullie weer veel, blijf genieten van jullie… 6 mei '26
Rita Boerhout Christine en Jelle wat een bysondere wandel route… 6 mei '26
Bets Bijzonder hoe jullie op 4 en 5 mei in Duitsland attent… 6 mei '26
Oudste broeder Wij, in NL, hebben geen Himmelsreich maar komen nog… 6 mei '26
Age Bakker Veel plezier op jullie mooie reis! 6 mei '26
Inan van Doorn Zo kom je wel van alles tegen, en leuk dat wij meegenieten. 6 mei '26
Annet Wat is die Pulsatilla mooi! 5 mei '26
Hennie Bijzonder! 5 mei '26
Liesbeth Jullie staan prachtig op de foto! 5 mei '26
Bets Net zoals Cees zegt: ''Wat weer een mooie… 5 mei '26
Cees en Henny v Bemmel Wat weer een mooie tocht weer,doet me denken aan mn… 5 mei '26

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »