Reacties

Reacties 151 - 200 van 287

Naam Reactie Datum
Barbara Wat super leuk om met jullie wandelingen mee te gaan.… 5 mei '26
Marian nog veel historie die jullie beleven en doorgegeven… 5 mei '26
Truus Ben weer bij gelezen en de schitterend foto,s bekeken,… 5 mei '26
Inan van Doorn Mooi en bijzonder wee 4 mei '26
Christine Wat een leuk verhaal van de bijen! Je maakt zo nog… 4 mei '26
Theun Wat een belevenis met de bijen.Leuk om te zien. 4 mei '26
Annemarie Schets Wat een belevenis weer. 4 mei '26
Bets Een zeer afwisselende toch deze keer lijkt me... Een… 4 mei '26
Martha Dat is ook bijzonder om mee te maken zeg. Het bijenvolk… 4 mei '26
Paul En wat leuk/interessant de foto’s en verhaalstory… 4 mei '26
Liesbeth Jullie waren dus maar net op tijd bij de pizzeria.… 4 mei '26
Jeroen Het edele ambacht om pizzas te bakken is weer geen… 3 mei '26
Rita Boerhout Bedankt voor de mooie natuurfotos En wat je allemaal… 3 mei '26
Johan Jullie beleven van alles. En laten mijn vader en moeder… 3 mei '26
Inan van Doorn Als je zo wandeld zie je toch wel heel, genieten maar… 3 mei '26
Anita Echt leuk om elke dag jullie belevenissen te lezen!… 2 mei '26
Anita Echt leuk om elke dag jullie belevenissen te lezen.… 2 mei '26
Pietie Westdijk Vandaag schaduwplekken opgezocht, morgen misschien… 2 mei '26
Jeannet Wat een temperaturen…..maar wel droog ! Hopelijk… 2 mei '26
Bets Wat doen jullie deze tocht weer ontspannen en relaxed.… 2 mei '26
Marian Jullie beleven veel en ontmoetingen, super 2 mei '26
Liesbeth Was de achternaam van boogschutter Wilhelm soms Tell? 2 mei '26
Melie Wat een gezelligheid, zo’n muziekje erbij! 2 mei '26
Cees en Henny v Bemmel Was weer genieten jullie verslag, als of je er bij… 2 mei '26
Inan van Doorn Wat een leuke ontmoeting met die oude man, en weer… 2 mei '26
Pietie Westdijk Nou nou, wat een gedoe op 1 mei! Maar uiteindelijk… 2 mei '26
Bets Ach wat is '2.2 km extra' op 600 kilometer… 1 mei '26
Cor en Marijke In Parijs hebben we op 1 mei alle winkels en musea… 1 mei '26
Marian echt lachen geblazen, wat maken jullie veel mee, gelukkig… 1 mei '26
Wijnand en Anneke Leuk Christine en Jelle, en het kwam toch maar weer… 1 mei '26
Theun Je moet niet alleen goede voeten hebben maar ook een… 1 mei '26
Inan van Doorn Is weer genieten, hoor! Leuk, en prettig geschreven,kijk… 1 mei '26
Oudste broeder Het was een fijne zeer afwisselende trip, deze x! 1 mei '26
Hennie Vrouwen zijn sterk, mensen zijn vindingrijk en sommigen… 1 mei '26
Inan van Doorn Je kont zo wel van alles tegen leuk om te lezen hoor. 1 mei '26
Annet Wat een belevenissen weer! Berend Jan zou zeggen:… 30 apr. '26
Liesbeth Wat een geweldige afbeelding van de wc-borstel! 30 apr. '26
Liesbeth Hebben jullie nog van de genoemde wijn genoten? 30 apr. '26
Cecilia Leuk om jullie wandelverhalen te volgen! Hartelijke… 30 apr. '26
Inan van Doorn Alweer mooi en leuk, jullie beleven nog eens wat,… 30 apr. '26
Annemarie Schets Wat fijn datjullie zo met het weer boffen en weer… 29 apr. '26
Theun Wat weer een leuk,interessant stukje en mooie foto's… 29 apr. '26
Martha Mooie belevenissen weer en wat een prachtig weer hebben… 29 apr. '26
Joop en Wil Feil Beste mensen,jullie zijn nu een week onderweg en wat… 29 apr. '26
Johan Wat weer een mooi verhaal. Jullie beleven nog eens… 29 apr. '26
Bets Wat leuk dat jullie zo'n heel groepje kleuters… 29 apr. '26
Marian alles zit mee, mooi weer, goede route en welkom in… 29 apr. '26
Inan van Doorn Gezellig weer, veel wandel pkezier vandaag. 29 apr. '26
Hennie Jullie hebben vast goed gekeken hoe de zwanen zijn… 28 apr. '26
Katrien Steenbrugge Ik hoop dat de blaar genezen is, en je verder geen… 28 apr. '26

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »