Reacties
Reacties 151 - 200 van 287
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Barbara | Wat super leuk om met jullie wandelingen mee te gaan.… | 5 mei '26 |
| Marian | nog veel historie die jullie beleven en doorgegeven… | 5 mei '26 |
| Truus | Ben weer bij gelezen en de schitterend foto,s bekeken,… | 5 mei '26 |
| Inan van Doorn | Mooi en bijzonder wee | 4 mei '26 |
| Christine | Wat een leuk verhaal van de bijen! Je maakt zo nog… | 4 mei '26 |
| Theun | Wat een belevenis met de bijen.Leuk om te zien. | 4 mei '26 |
| Annemarie Schets | Wat een belevenis weer. | 4 mei '26 |
| Bets | Een zeer afwisselende toch deze keer lijkt me... Een… | 4 mei '26 |
| Martha | Dat is ook bijzonder om mee te maken zeg. Het bijenvolk… | 4 mei '26 |
| Paul | En wat leuk/interessant de foto’s en verhaalstory… | 4 mei '26 |
| Liesbeth | Jullie waren dus maar net op tijd bij de pizzeria.… | 4 mei '26 |
| Jeroen | Het edele ambacht om pizzas te bakken is weer geen… | 3 mei '26 |
| Rita Boerhout | Bedankt voor de mooie natuurfotos En wat je allemaal… | 3 mei '26 |
| Johan | Jullie beleven van alles. En laten mijn vader en moeder… | 3 mei '26 |
| Inan van Doorn | Als je zo wandeld zie je toch wel heel, genieten maar… | 3 mei '26 |
| Anita | Echt leuk om elke dag jullie belevenissen te lezen!… | 2 mei '26 |
| Anita | Echt leuk om elke dag jullie belevenissen te lezen.… | 2 mei '26 |
| Pietie Westdijk | Vandaag schaduwplekken opgezocht, morgen misschien… | 2 mei '26 |
| Jeannet | Wat een temperaturen…..maar wel droog ! Hopelijk… | 2 mei '26 |
| Bets | Wat doen jullie deze tocht weer ontspannen en relaxed.… | 2 mei '26 |
| Marian | Jullie beleven veel en ontmoetingen, super | 2 mei '26 |
| Liesbeth | Was de achternaam van boogschutter Wilhelm soms Tell? | 2 mei '26 |
| Melie | Wat een gezelligheid, zo’n muziekje erbij! | 2 mei '26 |
| Cees en Henny v Bemmel | Was weer genieten jullie verslag, als of je er bij… | 2 mei '26 |
| Inan van Doorn | Wat een leuke ontmoeting met die oude man, en weer… | 2 mei '26 |
| Pietie Westdijk | Nou nou, wat een gedoe op 1 mei! Maar uiteindelijk… | 2 mei '26 |
| Bets | Ach wat is '2.2 km extra' op 600 kilometer… | 1 mei '26 |
| Cor en Marijke | In Parijs hebben we op 1 mei alle winkels en musea… | 1 mei '26 |
| Marian | echt lachen geblazen, wat maken jullie veel mee, gelukkig… | 1 mei '26 |
| Wijnand en Anneke | Leuk Christine en Jelle, en het kwam toch maar weer… | 1 mei '26 |
| Theun | Je moet niet alleen goede voeten hebben maar ook een… | 1 mei '26 |
| Inan van Doorn | Is weer genieten, hoor! Leuk, en prettig geschreven,kijk… | 1 mei '26 |
| Oudste broeder | Het was een fijne zeer afwisselende trip, deze x! | 1 mei '26 |
| Hennie | Vrouwen zijn sterk, mensen zijn vindingrijk en sommigen… | 1 mei '26 |
| Inan van Doorn | Je kont zo wel van alles tegen leuk om te lezen hoor. | 1 mei '26 |
| Annet | Wat een belevenissen weer! Berend Jan zou zeggen:… | 30 apr. '26 |
| Liesbeth | Wat een geweldige afbeelding van de wc-borstel! | 30 apr. '26 |
| Liesbeth | Hebben jullie nog van de genoemde wijn genoten? | 30 apr. '26 |
| Cecilia | Leuk om jullie wandelverhalen te volgen! Hartelijke… | 30 apr. '26 |
| Inan van Doorn | Alweer mooi en leuk, jullie beleven nog eens wat,… | 30 apr. '26 |
| Annemarie Schets | Wat fijn datjullie zo met het weer boffen en weer… | 29 apr. '26 |
| Theun | Wat weer een leuk,interessant stukje en mooie foto's… | 29 apr. '26 |
| Martha | Mooie belevenissen weer en wat een prachtig weer hebben… | 29 apr. '26 |
| Joop en Wil Feil | Beste mensen,jullie zijn nu een week onderweg en wat… | 29 apr. '26 |
| Johan | Wat weer een mooi verhaal. Jullie beleven nog eens… | 29 apr. '26 |
| Bets | Wat leuk dat jullie zo'n heel groepje kleuters… | 29 apr. '26 |
| Marian | alles zit mee, mooi weer, goede route en welkom in… | 29 apr. '26 |
| Inan van Doorn | Gezellig weer, veel wandel pkezier vandaag. | 29 apr. '26 |
| Hennie | Jullie hebben vast goed gekeken hoe de zwanen zijn… | 28 apr. '26 |
| Katrien Steenbrugge | Ik hoop dat de blaar genezen is, en je verder geen… | 28 apr. '26 |


- Geurt en Edith van viegen: Fijn dat jullie het weer…
- Paula en Wilkem: Het was weer een feest om…
- Inan van Doorn: Het was heel leuk om zo met…
- Petri: Ik heb elke dag een mooi…
- Nico de Boo: Dank voor jullie 'loopverhaal'…
Alle reacties »