Reacties

Reacties 251 - 287 van 287

Naam Reactie Datum
Paul De kop is er af. Start met mooi weer en dit ook de… 22 apr. '26
Diny en Wim van der Pot. Succes hartelijke groeten Wim en Diny van der Pot 22 apr. '26
Liesbeth Zo te lezen hebben jullie een fijne eerste dag gehad.… 22 apr. '26
Geurt en Edith van viegen Een goede reis. Veel plezier. Veel interessante ervaringen 22 apr. '26
Gerard van Beek Veel plezier tijdens deze tocht en hopelijk zonder… 22 apr. '26
Christiane Post-Verhoeven Lieve mensen, leuk om jullie weer te kunnen volgen.… 22 apr. '26
Anita en Roland Veel wandelplezier 21 apr. '26
Liesbeth Heel veel wandelplezier gewenst. En denk er aan om… 21 apr. '26
Bets Een fijne mooie reis gewenst en fijn dat we weer mee… 21 apr. '26
Jannie de Boo Wat leuk dat jullie weer op stap gaan. Heerlijk dat… 21 apr. '26
Nico de Boo Geniet ervan en wij genieten graag mee...! 21 apr. '26
Marian een goede reis en genieten 21 apr. '26
Marian een hele goede reis, ik "wandel " met jullie… 21 apr. '26
Nel Wijker Beste Christien en Jelle, Wat leuk ik volg jullie… 21 apr. '26
Joukje Goede start morgen 21 apr. '26
Joukje Goede start 21 apr. '26
Ria en Rick Ha vlaklopers, dat is toch nog 300 meter stijgen over… 21 apr. '26
Willem van Maren Geweldig nieuws. Ik kijk uit naar de verslagen. Ik… 21 apr. '26
Paula en Wilkem Hallo Jelle en Christien, een hele mooie trektocht… 21 apr. '26
Willie Mooi dar jullie dit weer ondernemen. Bingen doet me… 21 apr. '26
Melie Heel veel wandelplezier, geniet er maar van! 21 apr. '26
Henk van Amerongen Heel veel wandelplezier gewenst en hopelijk maken… 21 apr. '26
Hennie Een fijne wandeltocht gewenst samen. Dat zal hopelijk… 21 apr. '26
Anneke Een hele mooie wandeltijd, veel plezier. Ik ga weer… 21 apr. '26
Cor en Marijke Cor. Een boeiend traject met groot stedelijke omgeving,… 21 apr. '26
Willie en Nel Wij zien ook uit naar jullie pelgrimsreis! 21 apr. '26
Petri Jelle en Christine heel veel wandelplezier. Zal jullie… 21 apr. '26
Hans Leuk, ik zit er weer klaar voor! 21 apr. '26
Johan Ik wens jullie een fijne tijd en veel wandel plezier 21 apr. '26
Inan van Doorn Geweldig Jelle en Christine, heel veel wandel en reis… 21 apr. '26
Paul Veel plezier en wandelvreugde op deze reis. En Garmin… 21 apr. '26
Theun En hoe zit het met de conditie. Al veel "stappen"gemaakt. 21 apr. '26
Dita Verhoek Wat leuk om jullie weer te volgen. Heel veel wandelplezier! 21 apr. '26
Pietie Westdijk Wat een verrassing, maar dat zat er wel weer een beetje… 21 apr. '26
Mieke en Pietie Dag Christine en Jelle, een hele mooie tocht gewenst!… 21 apr. '26
Hanneke Leuk om jullie weer te volgen. Alvast een goede start… 21 apr. '26
Joke Het belooft weer een spannend en bijzonder verhaal… 21 apr. '26

1  « Vorige 2 3 4 5 6