Reacties
Reacties 251 - 287 van 287
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Paul | De kop is er af. Start met mooi weer en dit ook de… | 22 apr. '26 |
| Diny en Wim van der Pot. | Succes hartelijke groeten Wim en Diny van der Pot | 22 apr. '26 |
| Liesbeth | Zo te lezen hebben jullie een fijne eerste dag gehad.… | 22 apr. '26 |
| Geurt en Edith van viegen | Een goede reis. Veel plezier. Veel interessante ervaringen | 22 apr. '26 |
| Gerard van Beek | Veel plezier tijdens deze tocht en hopelijk zonder… | 22 apr. '26 |
| Christiane Post-Verhoeven | Lieve mensen, leuk om jullie weer te kunnen volgen.… | 22 apr. '26 |
| Anita en Roland | Veel wandelplezier | 21 apr. '26 |
| Liesbeth | Heel veel wandelplezier gewenst. En denk er aan om… | 21 apr. '26 |
| Bets | Een fijne mooie reis gewenst en fijn dat we weer mee… | 21 apr. '26 |
| Jannie de Boo | Wat leuk dat jullie weer op stap gaan. Heerlijk dat… | 21 apr. '26 |
| Nico de Boo | Geniet ervan en wij genieten graag mee...! | 21 apr. '26 |
| Marian | een goede reis en genieten | 21 apr. '26 |
| Marian | een hele goede reis, ik "wandel " met jullie… | 21 apr. '26 |
| Nel Wijker | Beste Christien en Jelle, Wat leuk ik volg jullie… | 21 apr. '26 |
| Joukje | Goede start morgen | 21 apr. '26 |
| Joukje | Goede start | 21 apr. '26 |
| Ria en Rick | Ha vlaklopers, dat is toch nog 300 meter stijgen over… | 21 apr. '26 |
| Willem van Maren | Geweldig nieuws. Ik kijk uit naar de verslagen. Ik… | 21 apr. '26 |
| Paula en Wilkem | Hallo Jelle en Christien, een hele mooie trektocht… | 21 apr. '26 |
| Willie | Mooi dar jullie dit weer ondernemen. Bingen doet me… | 21 apr. '26 |
| Melie | Heel veel wandelplezier, geniet er maar van! | 21 apr. '26 |
| Henk van Amerongen | Heel veel wandelplezier gewenst en hopelijk maken… | 21 apr. '26 |
| Hennie | Een fijne wandeltocht gewenst samen. Dat zal hopelijk… | 21 apr. '26 |
| Anneke | Een hele mooie wandeltijd, veel plezier. Ik ga weer… | 21 apr. '26 |
| Cor en Marijke | Cor. Een boeiend traject met groot stedelijke omgeving,… | 21 apr. '26 |
| Willie en Nel | Wij zien ook uit naar jullie pelgrimsreis! | 21 apr. '26 |
| Petri | Jelle en Christine heel veel wandelplezier. Zal jullie… | 21 apr. '26 |
| Hans | Leuk, ik zit er weer klaar voor! | 21 apr. '26 |
| Johan | Ik wens jullie een fijne tijd en veel wandel plezier | 21 apr. '26 |
| Inan van Doorn | Geweldig Jelle en Christine, heel veel wandel en reis… | 21 apr. '26 |
| Paul | Veel plezier en wandelvreugde op deze reis. En Garmin… | 21 apr. '26 |
| Theun | En hoe zit het met de conditie. Al veel "stappen"gemaakt. | 21 apr. '26 |
| Dita Verhoek | Wat leuk om jullie weer te volgen. Heel veel wandelplezier! | 21 apr. '26 |
| Pietie Westdijk | Wat een verrassing, maar dat zat er wel weer een beetje… | 21 apr. '26 |
| Mieke en Pietie | Dag Christine en Jelle, een hele mooie tocht gewenst!… | 21 apr. '26 |
| Hanneke | Leuk om jullie weer te volgen. Alvast een goede start… | 21 apr. '26 |
| Joke | Het belooft weer een spannend en bijzonder verhaal… | 21 apr. '26 |


- Geurt en Edith van viegen: Fijn dat jullie het weer…
- Paula en Wilkem: Het was weer een feest om…
- Inan van Doorn: Het was heel leuk om zo met…
- Petri: Ik heb elke dag een mooi…
- Nico de Boo: Dank voor jullie 'loopverhaal'…
Alle reacties »