Bijna klaar...

1 februari 2023 - Zeist, Nederland

Na een paar drukke dagen waarin de laatste dingen op ons werk afgerond en geregeld moesten worden, zijn we bijna klaar. De rugzakken zijn gepakt (elk niet meer dan 8 kilogram!), de laatste telefoontjes met onze naaste familieleden zijn gepleegd, mailtjes werden beantwoord, resterende administratie afgewikkeld, hartelijke wensen in ontvangst genomen, de koelkast leeggegeten en gedronken, en zoveel andere dingen waar je even aan moet denken, zijn langsgekomen.

We hebben vele goede wensen gekregen, persoonlijk tijdens een ontmoeting, per telefoon, via de e-mail, via ons weblog of per post. Iedereen heel hartelijk dank voor de goede wensen. Hieronder een voorbeeld van een van die groeten, met een heldere boodschap. Dank, Diana!

999637A5-54AF-406A-9570-0C6F1E573EE4_1_105_c

Ook hebben we een flinke mondvoorraad meegekregen van lieve collega's van Christine. Zie hieronder de oogst. Dat zal vast goed smaken!

412CDE6C-154E-4F0B-AAE0-F463BE8923E0_1_105_c

Wel, we houden het weblog vanavond kort. Nu eerst (uit)slapen, morgen de laatste dingen opruimen, en dan morgenochtend rond 10 uur met de bus naar Utrecht, waar we rond 11 uur willen vertrekken vanaf het Domplein. Morgenavond zullen we dan uitgebreider berichten over de eerste wandeldag. We kijken er naar uit!

O ja, en hier voor de liefhebbers, een overzichtskaart van onze geplande route, met de bijbehorende hoogtekaart, of liever gezegd: laagtekaart; de route is afgezien van een enkel gebergte geschikt voor vlaklopers!

Scherm­afbeelding 2023-01-04 om 22.09.52Scherm­afbeelding 2023-01-04 om 22.18.36

1. Lex van der Linden:
    Succes en goeie wandelreis !! 👍🚶‍♀️🚶‍♂️👍
  2. Hennie Enting-Kuper:
    1 februari 2023
    Veel plezier, samen op weg.
    (Er zijn vele wegen die naar Rome … zo te zien hebben jullie je pad met zorg gekozen. )
  3. Johan:
    1 februari 2023
    Hopelijk niet te veel regen. Succes!!
  4. Willem Burggraaf:
    1 februari 2023
    Welnu, de voetjes van de vloer
  5. Mieke en Pietie:
    2 februari 2023
    Van harte alle goeds op jullie reis gewenst! Wij volgen jullie graag. Heb goede moed!
  6. Ina:
    2 februari 2023
    Ee hopen jullie straks uit te zwaaien.
  7. Henk van Amerongen:
    2 februari 2023
    Heel veel succes. Ga met God en Hij zal met je zijn.
  8. Martha:
    2 februari 2023
    Ik kan alleen maar stil zijn en bewondering hebben voor jullie moed.
    Voor vandaag, sterkte en mooie eerste dag van jullie tocht.
  9. Jan:
    2 februari 2023
    Goede start op het Domplein! Van de Dom naar de 'Duomo' in Rome.
  10. Katrien Steenbrugge:
    2 februari 2023
    Succes, en vele groeten uit Laos.
  11. Gerrie:
    2 februari 2023
    Een hele goede voetreis naar "De Eeuwige Stad" toegewenst, zowel fysiek als spritueel. Enne Christine, zo halverwege de tocht, laten we zeggen in Ulm ofzo, heeft Jelle heus wel een mooi nieuw t-shirt verdiend hoor! En vergeet vooral niet als jullie in Rome zijn nog een heeeeel klein stukje verder te lopen. Succes en heel veel plezier!
  12. Wijnand en Anneke:
    2 februari 2023
    Ja gestart vandaag ! Verbonden in Gods Geest :) lieve groet van Wijnand en Anneke
  13. Marian Sinkeldam:
    2 februari 2023
    heel veel succes en een goede voetreis, ik volg jullie graag
  14. Louise van der Kaaden:
    2 februari 2023
    Ook van mij een heel leuke reis met weinig tot geen pijntjes of blaren!
  15. Annet:
    2 februari 2023
    Heel veel wandelplezier en meer gewenst!
    Ik verheug me weer op jullie reisverslagen.
  16. Brigitte Carelse:
    2 februari 2023
    Heel veel succes en geniet ervan
  17. Yvonne Taalman:
    Heel veel wandelplezier toegewenst en Stay Safe 🥾🥾🌹