Reacties
Reacties 101 - 150 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Arie Moolenaar | Wat een prachtige omgeving. Succes voor de laatste… | 12 mei '23 |
| Johan | Goede morgen Jelle en Christine. Voor de laatste wandeldag… | 12 mei '23 |
| Anneke | De laatste loodjes, sterkte en nog goede dagen toegewenst. | 11 mei '23 |
| Johan Boogaard | Goede morgen. Weer een goede wandeldag gewenst. Hopelijk… | 11 mei '23 |
| Oudste broeder | Een typisch Parijs ontbijt dus in Italië. Tussen… | 10 mei '23 |
| Martha | Spannend hoor. Nog eventjes en dan zijn jullie er.… | 10 mei '23 |
| Paul | Avonturen in Italië die je niet snel zult vergeten.… | 10 mei '23 |
| Jan en Adri Bos. | Dag Jelle en Christine Wat schieten jullie lekker… | 10 mei '23 |
| Gerard van Beek | Een geweldige prestatie en nu nog even de laatste… | 10 mei '23 |
| Nel Wijker | Prachtige foto's, is echt genieten een fijne… | 10 mei '23 |
| Johan Boogaard | Goede morgen Jelle en Christine. Het is weer genieten… | 10 mei '23 |
| Annet | Nu zijn het echt de laatste loodjes! Wat hebben jullie… | 9 mei '23 |
| Willie en Nel | Echt genieten van jullie mooie plaatjes en pelgrimsreis | 9 mei '23 |
| Melie | Buitengewoon allemaal!😍 | 9 mei '23 |
| Joop en Wil Feil | Nog even doorzetten en jullie komen vast het a.s.weekend… | 9 mei '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Wow! Bijzonder allemaal wat jullie samen zo meemaken… | 9 mei '23 |
| Wim | Weer een prachtig uitleg van alles wat op jullie pad… | 9 mei '23 |
| Inan van Doorn | Wat bijzonder allemaal, het zal vast wel wennen zijn… | 9 mei '23 |
| Ria en Rick | dit is een Echte koekoeksbloem | 9 mei '23 |
| Henk van Amerongen | Wat heerlijk. Het einddoel in zicht. Geniet van die… | 9 mei '23 |
| Winy. | Bijna in Rome. ongelooflijk. En wat heerlijk dat je… | 9 mei '23 |
| Anneke | Wat een prestatie, nog 87 kilometer en dan Rome. Nog… | 9 mei '23 |
| Johan Boogaard | Goede morgen Jelle en Christine. Dank weer voor het… | 9 mei '23 |
| Ria en Rick | dit is muurnavel, een vetplant met kleine blaadjes… | 8 mei '23 |
| Ria en Rick | deze kunnen we qua kleur niet terugvinden bij de dovenetels.… | 8 mei '23 |
| Ria en Rick | dit lijkt toch het meeste op een witte dovenetel | 8 mei '23 |
| Pietie Westdijk | Nog 4 wandelwagen en dan hebben jullie Rome bereikt!… | 8 mei '23 |
| Geertje | Bijna in Rome. Wat een kilometers al in de benen.… | 8 mei '23 |
| Paul | Nog dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en dan zaterdag… | 8 mei '23 |
| Karin Beemster | Oei...Rome bijna in zicht wat zal dat een geweldige… | 8 mei '23 |
| Wijnand en Anneke | Even nog m.b.t. die boer. Hij spui.. het gewas. Is… | 8 mei '23 |
| Wijnand en Anneke | Geweldig om zo die al-oude paden te bewandelen ! | 8 mei '23 |
| Johan Boogaard | Hoi kanjers. Goede morgen. Nog een week te gaan. Veel… | 8 mei '23 |
| Oudste broeder | cf Bupleurum fruticosum (Goudscherm) | 7 mei '23 |
| Wim | Weer mooie foto's en verhaal Succes de laatste… | 7 mei '23 |
| Ria en Rick | een soort orchis? | 7 mei '23 |
| Jan-Gerrit | Dag Christine en Jelle, Zeer onder de indruk van jullie… | 7 mei '23 |
| Nel Wijker | gelukkig geen tropisch regenwoud!! De temperaturen… | 7 mei '23 |
| Anna | Een mooie laatste zondag gewenst op jullie bijzondere… | 7 mei '23 |
| Johan Boogaard | Goede morgen saam. Heel fijn dat het weer wat beter… | 7 mei '23 |
| Inan van Doorn | Wij worden ook wel jaloers op jullie. Wat een mooie… | 6 mei '23 |
| Ina Bos | Een goede zondag gewenst én een voorspoedige laatste… | 6 mei '23 |
| Hanneke | Fijn dat het weer beter met jullie gaat. Op naar de… | 6 mei '23 |
| Arie Moolenaar | Wat een mooie wandeldag. Een goede zondag toegewenst… | 6 mei '23 |
| Ria en Rick | grote kans dat het een mispel is | 6 mei '23 |
| Annemarie Schets | Fijn dat het met jullie weer beter gaat. Je maakt… | 6 mei '23 |
| Yvonne Taalman | Fijn te lezen dat het met de gezondheid weer wat beter… | 6 mei '23 |
| Henk van Amerongen | Een goede zondag en een goede en gezonde wandelweek… | 6 mei '23 |
| Wijnand en Anneke | wat een apart plaatje !! | 6 mei '23 |
| Ria en Rick | het is een mediterrane winde | 6 mei '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »