Reacties
Reacties 301 - 350 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Arie Moolenaar | Wat een goede wandelaars over zulke stenen paden.… | 20 apr. '23 |
| Anneke | Dit was een dag met herinneringen. Toch weer welgemoed… | 20 apr. '23 |
| Johan | Goede morgen. Wat weer een mooi verhaal. Echte doorzetters… | 20 apr. '23 |
| Inan van Doorn | Ik hoop dat jullie lekker gegeten en geslapen hebben,… | 19 apr. '23 |
| Melie | Prachtig! | 19 apr. '23 |
| Melie | Ieks!! | 19 apr. '23 |
| Sandra van Gessel | Ja wij zagen er bij ons laatste bezoek aan Toscane… | 19 apr. '23 |
| Inan van Doorn | Fantastisch, mooie verhalen. En ook mooi | 19 apr. '23 |
| Johan | Weer een hele goede morgen. Het is weer een mooi verhaal.… | 19 apr. '23 |
| Oudste broeder | Vicia faba (Tuinboon!) Plant is giftig maar zaden… | 18 apr. '23 |
| Oudste broeder | Ik mis de dikte van de stengels maar het is qua habitus… | 18 apr. '23 |
| Ria en Rick | ... dus de volgende keer graag even uitgraven ;-) | 18 apr. '23 |
| Ria en Rick | Het schijnt dat je alleen aan de wortelknol kunt zien… | 18 apr. '23 |
| Oudste broeder | Corydalis solida (Vingerhelmbloem) | 18 apr. '23 |
| Ria en Rick | een reuzenpaardenstaart | 18 apr. '23 |
| Ria en Rick | dit is holwortel | 18 apr. '23 |
| Willem van Maren | Geen idee? Heermoes, een sporenplant. Ook apart? Tuinbonen.… | 18 apr. '23 |
| Wijnand en Anneke | Wat weten jullie toch veel m.b.t. achtergrond informatie | 18 apr. '23 |
| Johan | Goede morgen. Weer een mooi verhaal. En wat weer mooie… | 18 apr. '23 |
| Inan van Doorn | Mooie omgeving genieten m | 17 apr. '23 |
| Annemarie Schets | Wat een voetreis weer. Maar wel met goed weer.jullie… | 17 apr. '23 |
| Annet | Wat hebben jullie weer mooie dingen gezien! Ben benieuwd… | 17 apr. '23 |
| Mieke en Pietie | Tjonge. Jullie zijn dappere stappers! Hartelijke groeten… | 17 apr. '23 |
| Ria en Rick | Dit lijken meer verdroogde vruchten... Op internet… | 17 apr. '23 |
| Ria en Rick | dit is een voorjaarszegge | 17 apr. '23 |
| Ria en Rick | Een orchis? Maar welke? | 17 apr. '23 |
| Ria en Rick | dit is kruipend zenegroen | 17 apr. '23 |
| Wijnand en Anneke | Straks hebben we de scheve toren van Bologna, als… | 17 apr. '23 |
| Johan | Goede morgen Jelle en Christine. Vandaag de 75 ste… | 17 apr. '23 |
| Noud Maas | Ik sluit zeker niet uit dat jullie de komende weken… | 16 apr. '23 |
| Arie Moolenaar | Beste Jelle en Christine, Op deze zondag een prachtig… | 16 apr. '23 |
| Annemarie Schets | Weer een goede wandeldag. En zie weer uit naar jullie… | 16 apr. '23 |
| Johan | Jelle en Christine een goede dag vandaag. Wandel met… | 16 apr. '23 |
| Martha | Goede zondag ook voor jullie. Zoveel moois wat jullie… | 15 apr. '23 |
| Pietie | Leuke foto’s Christine!! Ook een mooi reisverslag… | 15 apr. '23 |
| Titia Meuwese-Mulder | Kuifhyacinthen, de orchidee is een harlekijntje, met… | 15 apr. '23 |
| Wijnand en Anneke | Wat zegent onze Heer jullie toch met prachtig weer… | 15 apr. '23 |
| Anneke | We genieten iedere dag van jullie verhalen en de prachtige… | 15 apr. '23 |
| Inan van Doorn | Alle wandelaars veel wandel plezier vandaag wij pakken… | 15 apr. '23 |
| Johan | Goede morgen. Weer een goede wandeldag gewenst. Bertus… | 15 apr. '23 |
| Ria en Rick | En dit is de Harlekijn, een orchis! | 14 apr. '23 |
| Diny en Wim van der Pot. | Wij wonen in de Betuwe, dus wij weten alles over klei… | 14 apr. '23 |
| Ria en Rick | De kuifhyacint | 14 apr. '23 |
| Henk van Amerongen | Hebben jullie ook gestaffeld hoeveel kerken jullie… | 14 apr. '23 |
| Nel Wijker | weer bedankt voor jullie wandelverhaal en prachtige… | 14 apr. '23 |
| Inan van Doorn | Prachtig je beleeft het een heel klein beetje mee,… | 14 apr. '23 |
| Pietie Westdijk | Na jullie felicitatie, kwam er met de post nog een… | 14 apr. '23 |
| Johan | Ook nu weer een hele goede morgen. Veel wandel plezier.… | 14 apr. '23 |
| Willie en Nel | Dank voor de felicitatiekaart van jullie op mijn verjaardag,terwijl… | 13 apr. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | De melding van Ducati motoren deden hier in Assen… | 13 apr. '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »