Reacties
Reacties 451 - 500 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Oudste broeder | Salvia officinalis (Echte salie). Mooi hè? Kan ook… | 31 mrt. '23 |
| Noud Maas | Prijswinnende ijssalon inderdaad. Met ook een mooie… | 31 mrt. '23 |
| Oudste broeder | Viola canina ssp. montana (zusje van Hondsviooltje:… | 31 mrt. '23 |
| Liesbeth | Zijn jullie nu onderweg naar Rome, of een wandeling… | 31 mrt. '23 |
| Oudste broeder | Ik vermoed dat de kroonbuis gebogen is. Dan is het… | 31 mrt. '23 |
| Anneke | Een goede wandeldag vandaag. We wensen jullie snel… | 31 mrt. '23 |
| Johan | Een goede morgen wandelaars. Weer een fijne wandeldag… | 31 mrt. '23 |
| Diny en Wim van der Pot. | Wij hebben heel veel bewondering voor jullie, Geweldig! | 30 mrt. '23 |
| Martha | Wat een mooie beelden, maar heb grote bewondering… | 30 mrt. '23 |
| Melie | Mooi daar! Genieten, van de mooie foto’s en jullie… | 30 mrt. '23 |
| Johan | Ook vandaag weer een fijne wandeldag gewenst. Bedankt… | 30 mrt. '23 |
| Johan | En ook voor vandaag weer een hele mooie wandeldag.… | 30 mrt. '23 |
| Bets | Wat hebben jullie weer een fantastische en gezellige… | 29 mrt. '23 |
| Oudste broeder | Geen vrucht! Het zijn de mannelijke katjes tot wel… | 29 mrt. '23 |
| Willem van Maren | De vrucht is misschien een walnoot. | 29 mrt. '23 |
| Joukje | Jullie hadden weer een mooie dag. Je kunt zien dat… | 29 mrt. '23 |
| Ria en Rick | Volgens Obsidentify is het Gewone Ereprijs | 29 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen. Wat weer mooie foto.s vandaag. Allemaal… | 29 mrt. '23 |
| Nel Wijker | Ik vind het wel kunsrtzinnige foto. | 28 mrt. '23 |
| Wijnand en Anneke | Het is wel mooi dat jullie steeds op het juiste moment… | 28 mrt. '23 |
| Wijnand en Anneke | Mooi dat jullie steeds zo'n goed weer hebben | 28 mrt. '23 |
| Liesbeth | Is het echt toeval dat jullie het Duitse echtpaar… | 28 mrt. '23 |
| Oudste broeder | Dit is de reus St. Christophorus met het kind Jezus… | 28 mrt. '23 |
| Oudste broeder | Een vrwlk. Nymphalis antiopa (Rouwmantel), nam als… | 28 mrt. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Die laatste blik op het kerkje leverde wel een schilderachtige… | 28 mrt. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Bedankt voor het opmerken. Het is inderdaad maar 1… | 28 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen Jelle en Christine. Weer genoten van… | 28 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen Jelle en Christine. Wat weer een mooie… | 28 mrt. '23 |
| Pietie Westdijk | Wat weer een mooi verslag van jullie tocht, ik heb… | 28 mrt. '23 |
| Ria en Rick | Nou ... uit te rusten ...., zonne-energie te tanken! | 27 mrt. '23 |
| Petri | 2 x 26 maart? Vandaag is het al de 27e | 27 mrt. '23 |
| Petri | Leuk om jullie zo te volgen. Alleen 2x 26 maar???… | 27 mrt. '23 |
| Avri | Zuid Tirol is toch nog behoorlijk 'Duits'… | 27 mrt. '23 |
| Jan en Adri Bos. | Wat een leuk verhaal weer. Schitterende plaatjes.… | 27 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen kanjers. Wat weer een mooi verhaal en… | 27 mrt. '23 |
| Willem en Paula | Opvallend dat op de dag dat jullie niets te vertellen… | 26 mrt. '23 |
| Liesbeth | Dat is nog eens gastvrijheid! En dat voor een hotel… | 26 mrt. '23 |
| Ilse Groenestein | Met veel plezier lees ik jullie reisverhalen. Geniet… | 26 mrt. '23 |
| Cees en Henny v Bemmel | Prachtig reis verhaal weer!Genieten en succes verder!! | 26 mrt. '23 |
| Nel Wijker | Congratulazioni, divertiiti a camminare in italia.!!… | 26 mrt. '23 |
| Gerrie | Welkom in Bella Italia; una giornata particolare!… | 26 mrt. '23 |
| Willem van Maren | Gefeliciteerd met de derde grensovergang. Houd vol.… | 26 mrt. '23 |
| Peter van der Veen | Weer een mooi reisverslag. Een fijne zondag en succed… | 26 mrt. '23 |
| Johan | Een hele goede morgen. En weer een fijne wandeldag… | 26 mrt. '23 |
| Diny en Wim van der Pot. | Wat een prachtige beelden weer,! mooier dan de tv… | 25 mrt. '23 |
| Johan | En ja hoor hopelijk staan jullie weer met frisse moed… | 25 mrt. '23 |
| Jan | Wat een prachtige verhaal elke dag, elke dag een stukje… | 24 mrt. '23 |
| Henk van Amerongen | Knappe prestatie mensen. Petje af. | 24 mrt. '23 |
| Jan J. Vos | Graag mijn felicitatie voor het behalen van de 50e… | 24 mrt. '23 |
| Inan van Doorn | Bekend terrein, ben daar vroeger op vakantie geweest… | 24 mrt. '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »