Reacties

Reacties 451 - 500 van 1001

Naam Reactie Datum
Oudste broeder Salvia officinalis (Echte salie). Mooi hè? Kan ook… 31 mrt. '23
Noud Maas Prijswinnende ijssalon inderdaad. Met ook een mooie… 31 mrt. '23
Oudste broeder Viola canina ssp. montana (zusje van Hondsviooltje:… 31 mrt. '23
Liesbeth Zijn jullie nu onderweg naar Rome, of een wandeling… 31 mrt. '23
Oudste broeder Ik vermoed dat de kroonbuis gebogen is. Dan is het… 31 mrt. '23
Anneke Een goede wandeldag vandaag. We wensen jullie snel… 31 mrt. '23
Johan Een goede morgen wandelaars. Weer een fijne wandeldag… 31 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. Wij hebben heel veel bewondering voor jullie, Geweldig! 30 mrt. '23
Martha Wat een mooie beelden, maar heb grote bewondering… 30 mrt. '23
Melie Mooi daar! Genieten, van de mooie foto’s en jullie… 30 mrt. '23
Johan Ook vandaag weer een fijne wandeldag gewenst. Bedankt… 30 mrt. '23
Johan En ook voor vandaag weer een hele mooie wandeldag.… 30 mrt. '23
Bets Wat hebben jullie weer een fantastische en gezellige… 29 mrt. '23
Oudste broeder Geen vrucht! Het zijn de mannelijke katjes tot wel… 29 mrt. '23
Willem van Maren De vrucht is misschien een walnoot. 29 mrt. '23
Joukje Jullie hadden weer een mooie dag. Je kunt zien dat… 29 mrt. '23
Ria en Rick Volgens Obsidentify is het Gewone Ereprijs 29 mrt. '23
Johan Goede morgen. Wat weer mooie foto.s vandaag. Allemaal… 29 mrt. '23
Nel Wijker Ik vind het wel kunsrtzinnige foto. 28 mrt. '23
Wijnand en Anneke Het is wel mooi dat jullie steeds op het juiste moment… 28 mrt. '23
Wijnand en Anneke Mooi dat jullie steeds zo'n goed weer hebben 28 mrt. '23
Liesbeth Is het echt toeval dat jullie het Duitse echtpaar… 28 mrt. '23
Oudste broeder Dit is de reus St. Christophorus met het kind Jezus… 28 mrt. '23
Oudste broeder Een vrwlk. Nymphalis antiopa (Rouwmantel), nam als… 28 mrt. '23
Hennie Enting-Kuper Die laatste blik op het kerkje leverde wel een schilderachtige… 28 mrt. '23
Jelle en Christine Kaastra Bedankt voor het opmerken. Het is inderdaad maar 1… 28 mrt. '23
Johan Goede morgen Jelle en Christine. Weer genoten van… 28 mrt. '23
Johan Goede morgen Jelle en Christine. Wat weer een mooie… 28 mrt. '23
Pietie Westdijk Wat weer een mooi verslag van jullie tocht, ik heb… 28 mrt. '23
Ria en Rick Nou ... uit te rusten ...., zonne-energie te tanken! 27 mrt. '23
Petri 2 x 26 maart? Vandaag is het al de 27e 27 mrt. '23
Petri Leuk om jullie zo te volgen. Alleen 2x 26 maar???… 27 mrt. '23
Avri Zuid Tirol is toch nog behoorlijk 'Duits'… 27 mrt. '23
Jan en Adri Bos. Wat een leuk verhaal weer. Schitterende plaatjes.… 27 mrt. '23
Johan Goede morgen kanjers. Wat weer een mooi verhaal en… 27 mrt. '23
Willem en Paula Opvallend dat op de dag dat jullie niets te vertellen… 26 mrt. '23
Liesbeth Dat is nog eens gastvrijheid! En dat voor een hotel… 26 mrt. '23
Ilse Groenestein Met veel plezier lees ik jullie reisverhalen. Geniet… 26 mrt. '23
Cees en Henny v Bemmel Prachtig reis verhaal weer!Genieten en succes verder!! 26 mrt. '23
Nel Wijker Congratulazioni, divertiiti a camminare in italia.!!… 26 mrt. '23
Gerrie Welkom in Bella Italia; una giornata particolare!… 26 mrt. '23
Willem van Maren Gefeliciteerd met de derde grensovergang. Houd vol.… 26 mrt. '23
Peter van der Veen Weer een mooi reisverslag. Een fijne zondag en succed… 26 mrt. '23
Johan Een hele goede morgen. En weer een fijne wandeldag… 26 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. Wat een prachtige beelden weer,! mooier dan de tv… 25 mrt. '23
Johan En ja hoor hopelijk staan jullie weer met frisse moed… 25 mrt. '23
Jan Wat een prachtige verhaal elke dag, elke dag een stukje… 24 mrt. '23
Henk van Amerongen Knappe prestatie mensen. Petje af. 24 mrt. '23
Jan J. Vos Graag mijn felicitatie voor het behalen van de 50e… 24 mrt. '23
Inan van Doorn Bekend terrein, ben daar vroeger op vakantie geweest… 24 mrt. '23

1  « Vorige 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende »  ...