Reacties

Reacties 551 - 600 van 1001

Naam Reactie Datum
Anna Waren spannende maar ook mooie belevenissen en uitzichten… 18 mrt. '23
Wijnand en Anneke Het lijkt wel of de lente hier eerder komt(vlinders/bloemen).… 18 mrt. '23
Wijnand en Anneke Niet je kruis dragen brengt je naar de hemel, maar… 18 mrt. '23
Astrid Erg leuk om iedere keer jullie belevenissen te lezen.… 18 mrt. '23
Cees en Henny v Bemmel Prachtig jullie belevenissen te lezen met foto’s… 18 mrt. '23
Johan En ook nu weer een hele fijne wandeldag. En blijf… 18 mrt. '23
Joukje Wat een mooie dag hadden jullie weer. Prachtige natuur… 17 mrt. '23
Pietie Westdijk Wat een prachtige dag voor jullie. Goede temperatuur… 17 mrt. '23
Hanneke Gefeliciteerd met jullie grensovergang. Heerlijk om… 17 mrt. '23
Ria en Rick Wordt door de app toch ook Leverbloempje genoemd 17 mrt. '23
Ria en Rick Het is het Leverbloempje---Hepatica nobilis 17 mrt. '23
Jenny Homoet Wat geniet ik elke week weer van jullie mooi tocht… 17 mrt. '23
Jelle en Christine Kaastra Inderdaad, we hebben er een van de Vereniging Pelgrimswegen… 17 mrt. '23
Paul Genoten van al het moois dat de Allgäu biedt. Jullie… 17 mrt. '23
Joop en Wil Feil Het is net of wij ook op vacantie zijn,zo herkenbaar.Overigens… 17 mrt. '23
Johan Goede morgen Jelle en Christine. Wat weer mooie foto.s… 17 mrt. '23
Anna Al reageer ik niet dagelijks…….. ik lees jullie… 16 mrt. '23
Katrien Steenbrugge Jullie hebben inderdaad geluk met het weer, maar geniet… 16 mrt. '23
Melie Mmm, dat ziet er geweldig uit! Welverdiend! 16 mrt. '23
Martha Wat een prachtige foto’s weer. Het is jullie gegund… 16 mrt. '23
Wijnand en Anneke Tjonge prachtig daar,wat heerlijk om daar doorheen… 16 mrt. '23
Nel Wijker Een prachtige omgeving. Veel wandelplezier. 16 mrt. '23
Pietie Westdijk Wat een geweldige dag was dit weer! Morgen weer zo’n… 16 mrt. '23
Annet Weer genoten van jullie foto's en wandelavonturen!… 16 mrt. '23
Johan Goede morgen Jelle en Christine. Ook voor vandaag… 16 mrt. '23
Inan van Doorn Geweldig weer die tocht en de omgeving, succes morgen… 15 mrt. '23
Oudste broeder Ja hoor, het is inderdaad het Wit hoefblad, Petasites… 15 mrt. '23
Jelle en Christine Kaastra Ha ha, goed lezen, jij was er inderdaad niet bij,… 15 mrt. '23
Oudste broeder Ha ha, gnoti se auton. (op z'n Latijns geschreven).… 15 mrt. '23
Ria en Rick Het zou wit hoefblad kunnen zijn, maar de plantenapp… 15 mrt. '23
Martha Wat een prachtige omgeving. Waar halen jullie de moed… 15 mrt. '23
Nel Wijker Succes met de beklimming van de vooralpen. 15 mrt. '23
Nel Wijker hebben jullie een paspoort voor Rome? 15 mrt. '23
Nel Wijker julie zijn een met de natuur,nog even dan komt de… 15 mrt. '23
Johan Goede morgen. Lekker geslapen in Kempten? Ik Kempten… 15 mrt. '23
Anna Wat een leuke ontmoeting met de haas, hij/ zij zag… 14 mrt. '23
Ria en Rick Dit is gevlekt longkruid 14 mrt. '23
Paul Langzaam aan kunnen jullie nu beginnen aan het lopen… 14 mrt. '23
Joop en Wil Feil Gelukkig,de benen en de voeten doen het nog goed,daar… 14 mrt. '23
Wijnand en Anneke Ja zo'n feestje doet het lekkerrr haha ! 14 mrt. '23
Henk van Amerongen Wat een heerlijk oord. Niet vreemd dat daar een vakantiegevoel… 14 mrt. '23
Anneke Geweldig, op naar de helft van jullie tocht. Afgezien… 14 mrt. '23
Johan Goede morgen kanjers. Het schiet al op naar de 1000… 14 mrt. '23
Anna Echt bewondering dat jullie deze sportieve uitdaging… 13 mrt. '23
Bets ''Eindelijk vakantie'' lees ik… 13 mrt. '23
Paul Op naar Kempten ! 13 mrt. '23
Theun Wat een herinneringen komen weer boven:Sulzberg en… 13 mrt. '23
Ria en Rick Beste vlaklopers, dat wordt een beetje afscheid nemen… 13 mrt. '23
Melie Ach, wat een nostalgie😉 13 mrt. '23
Annemarie Schets Had een.paar dagen jullie reis niet gevolgd. Maar… 13 mrt. '23

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende »  ...