Reacties

Reacties 551 - 600 van 1001

Naam Reactie Datum
Anna van Amerongen Waren spannende maar ook mooie belevenissen en uitzichten… 18 mrt. '23
Wijnand en Anneke Het lijkt wel of de lente hier eerder komt(vlinders/bloemen).… 18 mrt. '23
Wijnand en Anneke Niet je kruis dragen brengt je naar de hemel, maar… 18 mrt. '23
Astrid Erg leuk om iedere keer jullie belevenissen te lezen.… 18 mrt. '23
Cees en Henny van Bemmel Prachtig jullie belevenissen te lezen met foto’s… 18 mrt. '23
Johan Boogaard En ook nu weer een hele fijne wandeldag. En blijf… 18 mrt. '23
Joukje Wat een mooie dag hadden jullie weer. Prachtige natuur… 17 mrt. '23
Pietie Wat een prachtige dag voor jullie. Goede temperatuur… 17 mrt. '23
Bart en Hanneke Gefeliciteerd met jullie grensovergang. Heerlijk om… 17 mrt. '23
Rick en Ria Visser Wordt door de app toch ook Leverbloempje genoemd 17 mrt. '23
Rick en Ria Visser Het is het Leverbloempje---Hepatica nobilis 17 mrt. '23
Jenny Homoet Wat geniet ik elke week weer van jullie mooi tocht… 17 mrt. '23
Jelle en Christine Inderdaad, we hebben er een van de Vereniging Pelgrimswegen… 17 mrt. '23
Paul Genoten van al het moois dat de Allgäu biedt. Jullie… 17 mrt. '23
Joop en Wil Feil Het is net of wij ook op vacantie zijn,zo herkenbaar.Overigens… 17 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen Jelle en Christine. Wat weer mooie foto.s… 17 mrt. '23
Anna van Amerongen Al reageer ik niet dagelijks…….. ik lees jullie… 16 mrt. '23
Katrien Steenbrugge Jullie hebben inderdaad geluk met het weer, maar geniet… 16 mrt. '23
Melie Mmm, dat ziet er geweldig uit! Welverdiend! 16 mrt. '23
Martha Wat een prachtige foto’s weer. Het is jullie gegund… 16 mrt. '23
Wijnand en Anneke Tjonge prachtig daar,wat heerlijk om daar doorheen… 16 mrt. '23
Nel Wijker Een prachtige omgeving. Veel wandelplezier. 16 mrt. '23
Pietie Wat een geweldige dag was dit weer! Morgen weer zo’n… 16 mrt. '23
Annet Weer genoten van jullie foto's en wandelavonturen!… 16 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen Jelle en Christine. Ook voor vandaag… 16 mrt. '23
Ina Geweldig weer die tocht en de omgeving, succes morgen… 15 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Ja hoor, het is inderdaad het Wit hoefblad, Petasites… 15 mrt. '23
Jelle en Christine Ha ha, goed lezen, jij was er inderdaad niet bij,… 15 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Ha ha, gnoti se auton. (op z'n Latijns geschreven).… 15 mrt. '23
Rick en Ria Visser Het zou wit hoefblad kunnen zijn, maar de plantenapp… 15 mrt. '23
Martha Wat een prachtige omgeving. Waar halen jullie de moed… 15 mrt. '23
Nel Wijker Succes met de beklimming van de vooralpen. 15 mrt. '23
Nel Wijker hebben jullie een paspoort voor Rome? 15 mrt. '23
Nel Wijker julie zijn een met de natuur,nog even dan komt de… 15 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen. Lekker geslapen in Kempten? Ik Kempten… 15 mrt. '23
Anna van Amerongen Wat een leuke ontmoeting met de haas, hij/ zij zag… 14 mrt. '23
Rick en Ria Visser Dit is gevlekt longkruid 14 mrt. '23
Paul Langzaam aan kunnen jullie nu beginnen aan het lopen… 14 mrt. '23
Joop en Wil Feil Gelukkig,de benen en de voeten doen het nog goed,daar… 14 mrt. '23
Wijnand en Anneke Ja zo'n feestje doet het lekkerrr haha ! 14 mrt. '23
Henk van Amerongen Wat een heerlijk oord. Niet vreemd dat daar een vakantiegevoel… 14 mrt. '23
Nico en Anneke Geweldig, op naar de helft van jullie tocht. Afgezien… 14 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen kanjers. Het schiet al op naar de 1000… 14 mrt. '23
Anna van Amerongen Echt bewondering dat jullie deze sportieve uitdaging… 13 mrt. '23
Bets H. ''Eindelijk vakantie'' lees ik… 13 mrt. '23
Paul Op naar Kempten ! 13 mrt. '23
Joke en Theun Wat een herinneringen komen weer boven:Sulzberg en… 13 mrt. '23
Rick en Ria Visser Beste vlaklopers, dat wordt een beetje afscheid nemen… 13 mrt. '23
Melie Ach, wat een nostalgie😉 13 mrt. '23
Annemarie Schets Had een.paar dagen jullie reis niet gevolgd. Maar… 13 mrt. '23

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende »  ...