Reacties

Ina Elke dag is weer opnieuw genieten van jullie smeuige… 12 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. "Die nuchtere boodschap"is momenteel wel… 12 mrt. '23
Noud Maas Ik bid mijn dagelijkse rozenkrans in 22 of 23 minuten.… 12 mrt. '23
Wim en Fennie Weer een geweldig verhaal. En weer met droogweer gelopen.… 12 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. Wij sluiten ons helemaal aan bij de vorige schrijvers,… 12 mrt. '23
Ina Hoi, ik sluit me helemaal bij Johan aan.kanjers zijn… 12 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen wandelaars. Wat weer een mooi verslag.… 12 mrt. '23
Johan Boogaard Ook nu weer een goede morgen. Een goede wandeldag… 11 mrt. '23
Paul Jullie zijn nu vlakbij Weißenhorn. Een mooi stadje,… 10 mrt. '23
Joke en Theun We genieten elke dag weer van jullie verslag.Al veel… 10 mrt. '23
Hennie Enting-Kuper Jullie hebben vast niet de neiging gehad om jullie… 10 mrt. '23
Willem Burggraaf Wat een heerlijke reisverslagen elke dag weer. Wij… 10 mrt. '23
Liesbeth Wandelen houdt je jong. Dat blijkt uit de foto. 10 mrt. '23
Wijnand en Anneke Een goed weekend toegewenst ! 10 mrt. '23
Piety Wij hebben veertig jaar geleden voor het eerst met… 10 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen. Wat weer een mooi reisverhaal wat treffen… 10 mrt. '23
Willem van Maren De oranje plant is de Grote Oranje Bekerzwam. Gefeliciteerd… 10 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Dag Ezel! In 'mijn tijd', toen de later… 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Helaas biedt de foto te weinig details. Ik denk dat… 9 mrt. '23
Rick en Ria Visser Zeker een prachtig uitzicht, maar geen Alpen ..... 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Ja! Het struikje bloeit voor de nieuwe bladen verschijnen.… 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder ja! ik was het net aan het intikken en werd ingehaald… 9 mrt. '23
Rick en Ria Visser Dit lijkt het Rood peperboompje (volgens Obsidentify) 9 mrt. '23
Rick en Ria Visser het is ws. de rode kelkzwam of krulhaarkelkzwam. 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Leucojum vernum-Lenteklokje (1 bloem per stengel,… 9 mrt. '23
Renger de Bruin Ulm is prachtig, lang geleden dat ik dat geweest ben.… 9 mrt. '23
Cor 52 jaar geleden zochten we de koelte in de dom van… 9 mrt. '23
Noud Maas De witte bloemen die jullie vandaag tegenkwamen zijn… 9 mrt. '23
Paul En morgen op naar de Allgäu…. 9 mrt. '23
Vandenbroucke André dit is een staande wip. In de 'bak' worden… 9 mrt. '23
Ina Geweldig wat jullie zien en beleven, en zo vol optimischme,… 9 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen saampjes. Wat weer een mooi verhaal.… 9 mrt. '23
Rick De Alpen! Ja, die blijven trekken als een magneet,… 9 mrt. '23
Hennie Enting-Kuper Hulde! Leuk weer om te lezen. Morgen weer een mooie… 8 mrt. '23
Melie Wow!! 8 mrt. '23
Nico en Anneke Heel veel succes vandaag, vlaklopers. En goed weer.… 8 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen veel plezier vandaag 8 mrt. '23
Joukje Succes met het hoogte verschil morgen. De komende… 7 mrt. '23
Jannie en Nico Fijn met jullie 'mee te reizen'. Het gaat… 7 mrt. '23
Paul Die hond is denk ik een Appenzeller. Een lief beest,… 7 mrt. '23
Wim en Fennie Veel succes morgen met het lopen naar 300 meter hoogte… 7 mrt. '23
Yvonne Taalman Altijd weer leuk om jullie reisverslag te lezen🌹.… 7 mrt. '23
Nel Wijker een mooi plaatje. 7 mrt. '23
Nel Wijker 👍succes morgen het zal jullie zeker lukken. 7 mrt. '23
Petri. Hopelijk valt het slechte weer morgen mee. Veel succes.… 7 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen. Weer een goede wandeldag gewenst. Hopelijk… 7 mrt. '23
Joukje Voor morgen weer veel wandel plezier 6 mrt. '23

1  « Vorige 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende »  ...