Reacties
Reacties 601 - 650 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wijnand en Anneke | Wat een mooie foto's van e.e.a.! En dat het ook… | 13 mrt. '23 |
| Johan | Wandelaars goede morgen. Ook voor vandaag weer te… | 13 mrt. '23 |
| Petri | Was weer leuk om te lezen. Vooral omdat onze overnachtingen… | 12 mrt. '23 |
| Inan van Doorn | Elke dag is weer opnieuw genieten van jullie smeuige… | 12 mrt. '23 |
| Diny en Wim van der Pot. | "Die nuchtere boodschap"is momenteel wel… | 12 mrt. '23 |
| Noud Maas | Ik bid mijn dagelijkse rozenkrans in 22 of 23 minuten.… | 12 mrt. '23 |
| Wim | Weer een geweldig verhaal. En weer met droogweer gelopen.… | 12 mrt. '23 |
| Diny en Wim van der Pot. | Wij sluiten ons helemaal aan bij de vorige schrijvers,… | 12 mrt. '23 |
| Inan van Doorn | Hoi, ik sluit me helemaal bij Johan aan.kanjers zijn… | 12 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen wandelaars. Wat weer een mooi verslag.… | 12 mrt. '23 |
| Johan | Ook nu weer een goede morgen. Een goede wandeldag… | 11 mrt. '23 |
| Paul | Jullie zijn nu vlakbij Weißenhorn. Een mooi stadje,… | 10 mrt. '23 |
| Theun | We genieten elke dag weer van jullie verslag.Al veel… | 10 mrt. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Jullie hebben vast niet de neiging gehad om jullie… | 10 mrt. '23 |
| Willem en Paula | Wat een heerlijke reisverslagen elke dag weer. Wij… | 10 mrt. '23 |
| Liesbeth | Wandelen houdt je jong. Dat blijkt uit de foto. | 10 mrt. '23 |
| Wijnand en Anneke | Een goed weekend toegewenst ! | 10 mrt. '23 |
| Piety | Wij hebben veertig jaar geleden voor het eerst met… | 10 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen. Wat weer een mooi reisverhaal wat treffen… | 10 mrt. '23 |
| Willem van Maren | De oranje plant is de Grote Oranje Bekerzwam. Gefeliciteerd… | 10 mrt. '23 |
| Oudste broeder/schoonbroeder | Dag Ezel! In 'mijn tijd', toen de later… | 9 mrt. '23 |
| Oudste broeder/schoonbroeder | Helaas biedt de foto te weinig details. Ik denk dat… | 9 mrt. '23 |
| Ria en Rick | Zeker een prachtig uitzicht, maar geen Alpen ..... | 9 mrt. '23 |
| Oudste broeder/schoonbroeder | Ja! Het struikje bloeit voor de nieuwe bladen verschijnen.… | 9 mrt. '23 |
| Oudste broeder/schoonbroeder | ja! ik was het net aan het intikken en werd ingehaald… | 9 mrt. '23 |
| Ria en Rick | Dit lijkt het Rood peperboompje (volgens Obsidentify) | 9 mrt. '23 |
| Ria en Rick | het is ws. de rode kelkzwam of krulhaarkelkzwam. | 9 mrt. '23 |
| Oudste broeder/schoonbroeder | Leucojum vernum-Lenteklokje (1 bloem per stengel,… | 9 mrt. '23 |
| Renger de Bruin | Ulm is prachtig, lang geleden dat ik dat geweest ben.… | 9 mrt. '23 |
| Cor en Marijke | 52 jaar geleden zochten we de koelte in de dom van… | 9 mrt. '23 |
| Noud Maas | De witte bloemen die jullie vandaag tegenkwamen zijn… | 9 mrt. '23 |
| Paul | En morgen op naar de Allgäu…. | 9 mrt. '23 |
| Vandenbroucke André | dit is een staande wip. In de 'bak' worden… | 9 mrt. '23 |
| Inan van Doorn | Geweldig wat jullie zien en beleven, en zo vol optimischme,… | 9 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen saampjes. Wat weer een mooi verhaal.… | 9 mrt. '23 |
| Rick | De Alpen! Ja, die blijven trekken als een magneet,… | 9 mrt. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Hulde! Leuk weer om te lezen. Morgen weer een mooie… | 8 mrt. '23 |
| Melie | Wow!! | 8 mrt. '23 |
| Anneke | Heel veel succes vandaag, vlaklopers. En goed weer.… | 8 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen veel plezier vandaag | 8 mrt. '23 |
| Joukje | Succes met het hoogte verschil morgen. De komende… | 7 mrt. '23 |
| Nico de Boo | Fijn met jullie 'mee te reizen'. Het gaat… | 7 mrt. '23 |
| Paul | Die hond is denk ik een Appenzeller. Een lief beest,… | 7 mrt. '23 |
| Wim | Veel succes morgen met het lopen naar 300 meter hoogte… | 7 mrt. '23 |
| Yvonne Taalman | Altijd weer leuk om jullie reisverslag te lezen🌹.… | 7 mrt. '23 |
| Nel Wijker | een mooi plaatje. | 7 mrt. '23 |
| Nel Wijker | 👍succes morgen het zal jullie zeker lukken. | 7 mrt. '23 |
| Petri | Hopelijk valt het slechte weer morgen mee. Veel succes.… | 7 mrt. '23 |
| Johan | Goede morgen. Weer een goede wandeldag gewenst. Hopelijk… | 7 mrt. '23 |
| Joukje | Voor morgen weer veel wandel plezier | 6 mrt. '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »