Reacties

Reacties 601 - 650 van 1001

Naam Reactie Datum
Wijnand en Anneke Wat een mooie foto's van e.e.a.! En dat het ook… 13 mrt. '23
Johan Wandelaars goede morgen. Ook voor vandaag weer te… 13 mrt. '23
Petri Was weer leuk om te lezen. Vooral omdat onze overnachtingen… 12 mrt. '23
Inan van Doorn Elke dag is weer opnieuw genieten van jullie smeuige… 12 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. "Die nuchtere boodschap"is momenteel wel… 12 mrt. '23
Noud Maas Ik bid mijn dagelijkse rozenkrans in 22 of 23 minuten.… 12 mrt. '23
Wim Weer een geweldig verhaal. En weer met droogweer gelopen.… 12 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. Wij sluiten ons helemaal aan bij de vorige schrijvers,… 12 mrt. '23
Inan van Doorn Hoi, ik sluit me helemaal bij Johan aan.kanjers zijn… 12 mrt. '23
Johan Goede morgen wandelaars. Wat weer een mooi verslag.… 12 mrt. '23
Johan Ook nu weer een goede morgen. Een goede wandeldag… 11 mrt. '23
Paul Jullie zijn nu vlakbij Weißenhorn. Een mooi stadje,… 10 mrt. '23
Theun We genieten elke dag weer van jullie verslag.Al veel… 10 mrt. '23
Hennie Enting-Kuper Jullie hebben vast niet de neiging gehad om jullie… 10 mrt. '23
Willem en Paula Wat een heerlijke reisverslagen elke dag weer. Wij… 10 mrt. '23
Liesbeth Wandelen houdt je jong. Dat blijkt uit de foto. 10 mrt. '23
Wijnand en Anneke Een goed weekend toegewenst ! 10 mrt. '23
Piety Wij hebben veertig jaar geleden voor het eerst met… 10 mrt. '23
Johan Goede morgen. Wat weer een mooi reisverhaal wat treffen… 10 mrt. '23
Willem van Maren De oranje plant is de Grote Oranje Bekerzwam. Gefeliciteerd… 10 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Dag Ezel! In 'mijn tijd', toen de later… 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Helaas biedt de foto te weinig details. Ik denk dat… 9 mrt. '23
Ria en Rick Zeker een prachtig uitzicht, maar geen Alpen ..... 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Ja! Het struikje bloeit voor de nieuwe bladen verschijnen.… 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder ja! ik was het net aan het intikken en werd ingehaald… 9 mrt. '23
Ria en Rick Dit lijkt het Rood peperboompje (volgens Obsidentify) 9 mrt. '23
Ria en Rick het is ws. de rode kelkzwam of krulhaarkelkzwam. 9 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Leucojum vernum-Lenteklokje (1 bloem per stengel,… 9 mrt. '23
Renger de Bruin Ulm is prachtig, lang geleden dat ik dat geweest ben.… 9 mrt. '23
Cor en Marijke 52 jaar geleden zochten we de koelte in de dom van… 9 mrt. '23
Noud Maas De witte bloemen die jullie vandaag tegenkwamen zijn… 9 mrt. '23
Paul En morgen op naar de Allgäu…. 9 mrt. '23
Vandenbroucke André dit is een staande wip. In de 'bak' worden… 9 mrt. '23
Inan van Doorn Geweldig wat jullie zien en beleven, en zo vol optimischme,… 9 mrt. '23
Johan Goede morgen saampjes. Wat weer een mooi verhaal.… 9 mrt. '23
Rick De Alpen! Ja, die blijven trekken als een magneet,… 9 mrt. '23
Hennie Enting-Kuper Hulde! Leuk weer om te lezen. Morgen weer een mooie… 8 mrt. '23
Melie Wow!! 8 mrt. '23
Anneke Heel veel succes vandaag, vlaklopers. En goed weer.… 8 mrt. '23
Johan Goede morgen veel plezier vandaag 8 mrt. '23
Joukje Succes met het hoogte verschil morgen. De komende… 7 mrt. '23
Nico de Boo Fijn met jullie 'mee te reizen'. Het gaat… 7 mrt. '23
Paul Die hond is denk ik een Appenzeller. Een lief beest,… 7 mrt. '23
Wim Veel succes morgen met het lopen naar 300 meter hoogte… 7 mrt. '23
Yvonne Taalman Altijd weer leuk om jullie reisverslag te lezen🌹.… 7 mrt. '23
Nel Wijker een mooi plaatje. 7 mrt. '23
Nel Wijker 👍succes morgen het zal jullie zeker lukken. 7 mrt. '23
Petri Hopelijk valt het slechte weer morgen mee. Veel succes.… 7 mrt. '23
Johan Goede morgen. Weer een goede wandeldag gewenst. Hopelijk… 7 mrt. '23
Joukje Voor morgen weer veel wandel plezier 6 mrt. '23

1  « Vorige 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende »  ...