Reacties

Naam Reactie Datum
Ina Kijk iedere avond uit naar jullie nieuwe, avontuurlijke… 6 mrt. '23
Ina Al aardig wat gelopen, ook voor morgen veel wandel… 6 mrt. '23
Titia Meuwese-Mulder Dat is een grote zaagbek. Het vrouwtje is die mooie… 6 mrt. '23
Melie Ha, zo grappig, zo jaagt Joep ook achter de ganzen… 6 mrt. '23
Nel Wijker veel wandelplezier naar Ulm. 6 mrt. '23
Henk van Amerongen Wat een prachtige foto met de twee schaduwkruisen. 6 mrt. '23
Joop en Wil Feil Tjonge jonge, 40% omhoog en dat met zo’n dik pak… 6 mrt. '23
Wijnand en Anneke prachtige dieren,op park de Hoge Veluwe ook te zien… 6 mrt. '23
Gerrie Hoi Christine, het is erg leuk om jullie zo te kunnen… 6 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen wandelaars. Ook vandaag weer een goede… 6 mrt. '23
Fam v Bemmel Leuk om te lezen allemaal! Veel plezier en verdere… 5 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. 👌👊👩‍🦯👩‍🦯 5 mrt. '23
Rick en Ria Visser En na Ulm nog maar heel even, en dan komen de Alpen… 5 mrt. '23
Ina Volgens mij is het bloemmetje een bos hyacintje. Veel… 5 mrt. '23
Diny en Wim van der Pot. Weer genieten van de mooie en leuke foto's. Groeten. 5 mrt. '23
Peter van der Veen Wat een mooie wandeling hebben jullie tot nu toe.… 5 mrt. '23
Martha Wat een avontuur weer. En een discipline. Geniet ervan… 4 mrt. '23
Jan en Adri Bos Wat een moedige mensen zijn jullie. Wij genieten mee.… 4 mrt. '23
Wijnand en Anneke Een goed weekend voor jullie !!hartelijke groetjes 4 mrt. '23
Wijnand en Anneke haha,zo te zien vind de zeemeermin het ook niet lollig,twee… 4 mrt. '23
Winy. Eindelijk een berichtje van ons. . Jullie zijn al… 4 mrt. '23
Anita en Roland Het is inderdaad alsof je meeloopt. We kijken er elke… 4 mrt. '23
Jan Goede wandeling vandaag! Dank voor de prachtige verslagen… 4 mrt. '23
Mieke en Pietie Ons tuintje aan de voorkant staat er vol mee : zo… 4 mrt. '23
Anita Beenen Elke dag leuk om jullie reisverslag te lezen. En de… 3 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Anemone blanda - Oosterse anemoon 3 mrt. '23
Ina Leuk verslag weer, dit moet voor jullie ook leuk zijn… 3 mrt. '23
Paul En met de foto’s van de vakwerkhuizen gaat mijn… 3 mrt. '23
Avri Steeds weer een mooi verslag, ik volg ze dagelijks!… 3 mrt. '23
Wijnand en Anneke Toch wel weer hoffelijk, dat men een voorziening trof,… 3 mrt. '23
Johan Boogaard Een beetje laat , maar ook voor vandaag weer een goede… 3 mrt. '23
Jelle en Christine Die vraag kregen we 32 jaar geleden ook al…. 2 mrt. '23
Willem van Maren De plant is Kaardenbol. De uitgebloeide plant blijft… 2 mrt. '23
Hennie Enting-Kuper Nederlanders zijn overal ;) dat zie je ook hier maar… 2 mrt. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Dipsacus fullonum - Grote kaardenbol. Hij vangt insecten… 2 mrt. '23
Nel Wijker Fijn dat jullie genieten. 2 mrt. '23
Rick Kaardenbol, lijkt me! 2 mrt. '23
Melie Het lijken wel kaardebollen. Staan hier ook wel, langs… 2 mrt. '23
Jan en Adri Bos Wij hopen dat jullie wandeling verder ook zo goed… 2 mrt. '23
Johan Boogaard Ook vandaag weer een goede morgen. En ook vandaag… 2 mrt. '23
Bets H. Vier weken onderweg, geweldig! En wat vinden de kleindochters… 1 mrt. '23
Martha Dacht ik toch in een hele kleine seconde, dat jullie… 1 mrt. '23
Melie Zo bijzonder allemaal, zo leuk om te lezen en mee… 1 mrt. '23
Ina Leuk he wij waren aan de wandel met 2 kleinzoons,… 1 mrt. '23
Rick en Ria Visser Een hele afstand die bijna 28 kilometer. Als dat zonder… 1 mrt. '23
Liesbeth Hebben jullie ook kaboutertjes gezien bij de paddenstoel? 1 mrt. '23
Johan Boogaard Goede morgen wandelaars. Weer een fijne wandeling… 1 mrt. '23
Mieke en Pietie Jullie waren vandaag in de geboortestreek van zuster… 28 feb. '23
Joke en Theun Jullie hebben tot nu toe wel geluk met het weer,geniet… 28 feb. '23
Liesbeth Een heel goed idee, dat vervuilende bedrijven verplicht… 28 feb. '23

1  « Vorige 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Volgende »  ...