Reacties
Reacties 851 - 900 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Inan van Doorn | Het linkt afgezaagd maar het is echt genieten van… | 12 feb. '23 |
| Johan | Wat weer een mooi verhaal. Eerst maar weer een goede… | 12 feb. '23 |
| Avri | ..de titel van het verslag van vandaag - "Terug… | 11 feb. '23 |
| Anita en Roland | Wat kunnen jullie toch leuk schrijven. We hopen dat… | 11 feb. '23 |
| Oudste broeder | De bloeiende plantjes nabij de Elfrather See zijn… | 11 feb. '23 |
| Willem van Maren | Paarse dovenetel. | 11 feb. '23 |
| Annet | Ik denk dat het hondsdraf is .... Erg leuk om jullie… | 11 feb. '23 |
| Martha | Dovenetel | 11 feb. '23 |
| Cock Vonk | Fijn dat jullie het gevoel geven dat ik een beetje… | 11 feb. '23 |
| Nel Wijker | De tocht der tochten! | 11 feb. '23 |
| Nel Wijker | Ik zou bijna zeggen de tocht der tochten! | 11 feb. '23 |
| Nel Wijker | Beste Christine en Jelle, Jullie ook een rustige zondag.… | 11 feb. '23 |
| Liesbeth | Oei, dat klinkt niet best dat ontbijt. Gelukkig zijn… | 11 feb. '23 |
| Willie en Nel | Hi die Jelle en Christine, Goed op weg....we genieten… | 11 feb. '23 |
| Hans | Leuk om te lezen hoe jullie door 'mijn'… | 11 feb. '23 |
| Oudste broeder | Het is een mast tbv het wipschieten (met handboog… | 11 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen. Weer een fijne wandel dag vandaag. Ik… | 11 feb. '23 |
| Paul | Dat is m i het juiste antwoord. Daarop zie je veelvuldig… | 10 feb. '23 |
| Bets | Op internet las ik dat die 'gekke' paal… | 10 feb. '23 |
| Bets | Op internet las ik een Vogelstange (vogelpaal) voor… | 10 feb. '23 |
| Oudste broeder | Bij ons in ZO Friesland werd 150 jaar geleden de pauze… | 10 feb. '23 |
| Willem en Paula | Regel 3 moet zijn: Wat zou hun druifveer zijn op weg… | 10 feb. '23 |
| Willem en Paula | Een Zeister koppel onderweg naar Rome, Heeft jarenlang… | 10 feb. '23 |
| Liesbeth | Ik zie een mooie uitdaging voor de komende jaren:… | 10 feb. '23 |
| Martha | Mooi verhaal weer en foto’s maar als de weersverwachtingen… | 10 feb. '23 |
| Mieke en Pietie | Zou de paal een windmolentje gehad hebben? | 10 feb. '23 |
| Melie | een zendmast voor telefoon of id? (niet door mij bedacht… | 10 feb. '23 |
| Hanneke | Het is heel leuk om jullie te volgen. Wat veel km’s… | 10 feb. '23 |
| Oudste broeder | De Winterakoniet (Eranthis hyemalis. Een stinseplant.… | 10 feb. '23 |
| Johan | Ook nu weer een goede morgen en een fijne wandeldag.… | 10 feb. '23 |
| Willem van Maren | De mooie bloemen zijn winteraconieten. Jullie gaan… | 9 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Heerlijk om te lezen, hebben jullie al blaren? | 9 feb. '23 |
| Ria en Rick | Een bemoedigende spreuk: stap voor stap. Er zullen… | 9 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Nee Nel, we waren erg onder de indruk van de stemming… | 9 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Hallo, Inderdaad hebben we wel een (zak)mes bij ons,… | 9 feb. '23 |
| Nel Wijker | Heb je gevraagd aan de chaffeuze van de bus of ze… | 9 feb. '23 |
| Joop en Wil Feil | Misschien hebben jullie het wel bij je,maar een aardappelmesje… | 9 feb. '23 |
| Lex van der Linden | Een mooie eerste week met leuke verhalen. Geniet van… | 9 feb. '23 |
| Bets | Beste mensen, de eerste week van jullie nieuwe tocht… | 9 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen wandelaars. Vandaag een week gelden was… | 9 feb. '23 |
| Anita en Roland | Wat weer een leuk verhaal. Veel plezier | 9 feb. '23 |
| Diny en Wim van der Pot. | Iedere avond een verhaal(tje) voor het slapen gaan.… | 8 feb. '23 |
| Martha | Wat kunnen jullie toch heerlijk vertellen. | 8 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Ga zo door.. Dan genieten wij mee.. | 8 feb. '23 |
| Joop en Wil Feil | En nu de start voor de wandeling naar de volgende… | 8 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen wandelaars. Een fijne wandeldag. Wim… | 8 feb. '23 |
| Ria en Rick | Die afwijking naar Zevenaar was ons inderdaad opgevallen!… | 7 feb. '23 |
| Avri | ..en Elten was ook een tijdje na WW2 Nederlands.. | 7 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Geweldig, wat een mooi avontuur, genieten maar. | 7 feb. '23 |
| Willem van Maren | Gefeliciteerd met het passeren van de eerste grens.… | 7 feb. '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »