Reacties

Reacties 851 - 900 van 1001

Naam Reactie Datum
Inan van Doorn Het linkt afgezaagd maar het is echt genieten van… 12 feb. '23
Johan Wat weer een mooi verhaal. Eerst maar weer een goede… 12 feb. '23
Avri ..de titel van het verslag van vandaag - "Terug… 11 feb. '23
Anita en Roland Wat kunnen jullie toch leuk schrijven. We hopen dat… 11 feb. '23
Oudste broeder De bloeiende plantjes nabij de Elfrather See zijn… 11 feb. '23
Willem van Maren Paarse dovenetel. 11 feb. '23
Annet Ik denk dat het hondsdraf is .... Erg leuk om jullie… 11 feb. '23
Martha Dovenetel 11 feb. '23
Cock Vonk Fijn dat jullie het gevoel geven dat ik een beetje… 11 feb. '23
Nel Wijker De tocht der tochten! 11 feb. '23
Nel Wijker Ik zou bijna zeggen de tocht der tochten! 11 feb. '23
Nel Wijker Beste Christine en Jelle, Jullie ook een rustige zondag.… 11 feb. '23
Liesbeth Oei, dat klinkt niet best dat ontbijt. Gelukkig zijn… 11 feb. '23
Willie en Nel Hi die Jelle en Christine, Goed op weg....we genieten… 11 feb. '23
Hans Leuk om te lezen hoe jullie door 'mijn'… 11 feb. '23
Oudste broeder Het is een mast tbv het wipschieten (met handboog… 11 feb. '23
Johan Goede morgen. Weer een fijne wandel dag vandaag. Ik… 11 feb. '23
Paul Dat is m i het juiste antwoord. Daarop zie je veelvuldig… 10 feb. '23
Bets Op internet las ik dat die 'gekke' paal… 10 feb. '23
Bets Op internet las ik een Vogelstange (vogelpaal) voor… 10 feb. '23
Oudste broeder Bij ons in ZO Friesland werd 150 jaar geleden de pauze… 10 feb. '23
Willem en Paula Regel 3 moet zijn: Wat zou hun druifveer zijn op weg… 10 feb. '23
Willem en Paula Een Zeister koppel onderweg naar Rome, Heeft jarenlang… 10 feb. '23
Liesbeth Ik zie een mooie uitdaging voor de komende jaren:… 10 feb. '23
Martha Mooi verhaal weer en foto’s maar als de weersverwachtingen… 10 feb. '23
Mieke en Pietie Zou de paal een windmolentje gehad hebben? 10 feb. '23
Melie een zendmast voor telefoon of id? (niet door mij bedacht… 10 feb. '23
Hanneke Het is heel leuk om jullie te volgen. Wat veel km’s… 10 feb. '23
Oudste broeder De Winterakoniet (Eranthis hyemalis. Een stinseplant.… 10 feb. '23
Johan Ook nu weer een goede morgen en een fijne wandeldag.… 10 feb. '23
Willem van Maren De mooie bloemen zijn winteraconieten. Jullie gaan… 9 feb. '23
Inan van Doorn Heerlijk om te lezen, hebben jullie al blaren? 9 feb. '23
Ria en Rick Een bemoedigende spreuk: stap voor stap. Er zullen… 9 feb. '23
Jelle en Christine Kaastra Nee Nel, we waren erg onder de indruk van de stemming… 9 feb. '23
Jelle en Christine Kaastra Hallo, Inderdaad hebben we wel een (zak)mes bij ons,… 9 feb. '23
Nel Wijker Heb je gevraagd aan de chaffeuze van de bus of ze… 9 feb. '23
Joop en Wil Feil Misschien hebben jullie het wel bij je,maar een aardappelmesje… 9 feb. '23
Lex van der Linden Een mooie eerste week met leuke verhalen. Geniet van… 9 feb. '23
Bets Beste mensen, de eerste week van jullie nieuwe tocht… 9 feb. '23
Johan Goede morgen wandelaars. Vandaag een week gelden was… 9 feb. '23
Anita en Roland Wat weer een leuk verhaal. Veel plezier 9 feb. '23
Diny en Wim van der Pot. Iedere avond een verhaal(tje) voor het slapen gaan.… 8 feb. '23
Martha Wat kunnen jullie toch heerlijk vertellen. 8 feb. '23
Inan van Doorn Ga zo door.. Dan genieten wij mee.. 8 feb. '23
Joop en Wil Feil En nu de start voor de wandeling naar de volgende… 8 feb. '23
Johan Goede morgen wandelaars. Een fijne wandeldag. Wim… 8 feb. '23
Ria en Rick Die afwijking naar Zevenaar was ons inderdaad opgevallen!… 7 feb. '23
Avri ..en Elten was ook een tijdje na WW2 Nederlands.. 7 feb. '23
Inan van Doorn Geweldig, wat een mooi avontuur, genieten maar. 7 feb. '23
Willem van Maren Gefeliciteerd met het passeren van de eerste grens.… 7 feb. '23

1  « Vorige 14 15 16 17 18 19 20 21 Volgende »