Reacties
Reacties 951 - 1000 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anke Ruiten | Een goede reis gewenst met een behouden aankomst!… | 2 feb. '23 |
| Renger de Bruin | Heel leuk om jullie vanaf het Domplein uit te zwaaien.… | 2 feb. '23 |
| Yvonne Taalman | Heel veel wandelplezier toegewenst en Stay Safe 🥾🥾🌹 | 2 feb. '23 |
| Brigitte Carelse | Heel veel succes en geniet ervan | 2 feb. '23 |
| Annet | Heel veel wandelplezier en meer gewenst! Ik verheug… | 2 feb. '23 |
| Louise van der Kaaden | Ook van mij een heel leuke reis met weinig tot geen… | 2 feb. '23 |
| C.M Bemmel | Geweldig. heel veel sterkte en houd jullie goed. doet… | 2 feb. '23 |
| Marian | heel veel succes en een goede voetreis, ik volg jullie… | 2 feb. '23 |
| Wijnand en Anneke | Ja gestart vandaag ! Verbonden in Gods Geest :) lieve… | 2 feb. '23 |
| Gerrie | Een hele goede voetreis naar "De Eeuwige Stad"… | 2 feb. '23 |
| Katrien Steenbrugge | Succes, en vele groeten uit Laos. | 2 feb. '23 |
| Jan | Goede start op het Domplein! Van de Dom naar de 'Duomo'… | 2 feb. '23 |
| Martha | Ik kan alleen maar stil zijn en bewondering hebben… | 2 feb. '23 |
| Henk van Amerongen | Heel veel succes. Ga met God en Hij zal met je zijn. | 2 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Ee hopen jullie straks uit te zwaaien. | 2 feb. '23 |
| Mieke en Pietie | Van harte alle goeds op jullie reis gewenst! Wij volgen… | 2 feb. '23 |
| Willem en Paula | Welnu, de voetjes van de vloer | 1 feb. '23 |
| Johan | Hopelijk niet te veel regen. Succes!! | 1 feb. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Veel plezier, samen op weg. (Er zijn vele wegen die… | 1 feb. '23 |
| Lex van der Linden | Succes en goeie wandelreis !! 👍🚶♀️🚶♂️👍 | 1 feb. '23 |
| Piety en Harm | Heel dapper om opnieuw aan jullie pelgrimsreis te… | 1 feb. '23 |
| Avri | Heel veel succes en mooie indrukken gewenst! | 1 feb. '23 |
| Kent Qiu | What a nice and brave challenge and adventure. Hopefully… | 1 feb. '23 |
| Astrid | Even een paar dagen te vroeg. Jullie gaan pas donderdag😄 | 30 jan. '23 |
| Astrid | Maak er een mooie reis van. Succes morgen met de start.… | 30 jan. '23 |
| Nel Wijker | Beste Christine en Jelle, Fantastisch dat jullie weer… | 27 jan. '23 |
| Gerrie Overweel | Wat een leuke uitdaging. Houd moed, wandel met plezier… | 26 jan. '23 |
| Ria en Rick | Leuk en dapper, dat jullie het nog een keer wagen!… | 25 jan. '23 |
| Joke | nou wat een stoere onderneming!!!!!! ik wens jullie… | 25 jan. '23 |
| Cees en Henny v Bemmel | Goede reis en veel sterkte en plezier op jullie geweldige… | 24 jan. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Dank voor het aanbod van koffie, maar die houden we… | 23 jan. '23 |
| Jan en Adri Bos. | wij wensen jullie een hele goede reis. Pas goed op… | 23 jan. '23 |
| Hanneke | Leuk om jullie weer te volgen. Succes en als jullie… | 23 jan. '23 |
| Ineke Barendregt | Wat een moed! Met veel belangstelling "loop"… | 23 jan. '23 |
| Joop en Wil Feil | Beste wandelaars,Fijn om te horen hoe jullie verder… | 23 jan. '23 |
| Wim | Heel veel wandel plezier. En jullie in goede gezondheid,… | 23 jan. '23 |
| Ad en jacqueline | Dit is echt heel dapper en wens jullie heel veel gezondheid… | 23 jan. '23 |
| Johan | Super. Kanjers zijn jullie. Met veel belangstelling… | 23 jan. '23 |
| Inan van Doorn | Supper ik vind het geweldig wat julliecdoen en stikkem… | 22 jan. '23 |
| Lex van der Linden | Heel veel wandelplezier en hopelijk deze start zonder… | 22 jan. '23 |
| Anna | Volg weer graag jullie wandelverhalen, succes gewenst! | 22 jan. '23 |
| Willem en Paula | Suc6 en veel wandelplezier God be with you till we… | 22 jan. '23 |
| Katrien Steenbrugge | Veel succes met jullie trektocht en avontuur. | 22 jan. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Een mooie datum om te vertrekken. 😉 Fijn voor jullie… | 22 jan. '23 |
| Karin Beemster | Wat een verrassing dat jullie weer vol vertrouwen… | 22 jan. '23 |
| Geertje | Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het weer… | 22 jan. '23 |
| Melie | Wat moedig, om op 2 feb weer te starten! Mooie symboliek… | 22 jan. '23 |
| Henk van Amerongen | Leuk om op deze manier weer met jullie op pad te kunnen. | 22 jan. '23 |
| Willem van Maren | Wat goed om het weer op te pakken. Ik wens jullie… | 22 jan. '23 |
| Marian | Super!! ik wens jullie een hele, goede tijd met deze… | 22 jan. '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »