Reacties

Reacties 951 - 1000 van 1001

Naam Reactie Datum
Anke Ruiten Een goede reis gewenst met een behouden aankomst!… 2 feb. '23
Renger de Bruin Heel leuk om jullie vanaf het Domplein uit te zwaaien.… 2 feb. '23
Yvonne Taalman Heel veel wandelplezier toegewenst en Stay Safe 🥾🥾🌹 2 feb. '23
Brigitte Carelse Heel veel succes en geniet ervan 2 feb. '23
Annet Heel veel wandelplezier en meer gewenst! Ik verheug… 2 feb. '23
Louise van der Kaaden Ook van mij een heel leuke reis met weinig tot geen… 2 feb. '23
C.M Bemmel Geweldig. heel veel sterkte en houd jullie goed. doet… 2 feb. '23
Marian Sinkeldam heel veel succes en een goede voetreis, ik volg jullie… 2 feb. '23
Wijnand en Anneke Ja gestart vandaag ! Verbonden in Gods Geest :) lieve… 2 feb. '23
Gerrie Een hele goede voetreis naar "De Eeuwige Stad"… 2 feb. '23
Katrien Steenbrugge Succes, en vele groeten uit Laos. 2 feb. '23
Jan Goede start op het Domplein! Van de Dom naar de 'Duomo'… 2 feb. '23
Martha Ik kan alleen maar stil zijn en bewondering hebben… 2 feb. '23
Henk van Amerongen Heel veel succes. Ga met God en Hij zal met je zijn. 2 feb. '23
Ina Ee hopen jullie straks uit te zwaaien. 2 feb. '23
Mieke en Pietie Van harte alle goeds op jullie reis gewenst! Wij volgen… 2 feb. '23
Willem Burggraaf Welnu, de voetjes van de vloer 1 feb. '23
Johan Hopelijk niet te veel regen. Succes!! 1 feb. '23
Hennie Enting-Kuper Veel plezier, samen op weg. (Er zijn vele wegen die… 1 feb. '23
Lex van der Linden Succes en goeie wandelreis !! 👍🚶‍♀️🚶‍♂️👍 1 feb. '23
Piety en Harm Heel dapper om opnieuw aan jullie pelgrimsreis te… 1 feb. '23
Avri Heel veel succes en mooie indrukken gewenst! 1 feb. '23
Kent Qiu What a nice and brave challenge and adventure. Hopefully… 1 feb. '23
Astrid Even een paar dagen te vroeg. Jullie gaan pas donderdag😄 30 jan. '23
Astrid Maak er een mooie reis van. Succes morgen met de start.… 30 jan. '23
Nel Wijker Beste Christine en Jelle, Fantastisch dat jullie weer… 27 jan. '23
Gerrie Overweel Wat een leuke uitdaging. Houd moed, wandel met plezier… 26 jan. '23
Rick en Ria Visser Leuk en dapper, dat jullie het nog een keer wagen!… 25 jan. '23
Joke nou wat een stoere onderneming!!!!!! ik wens jullie… 25 jan. '23
Cees en Henny van Bemmel Goede reis en veel sterkte en plezier op jullie geweldige… 24 jan. '23
Jelle en Christine Dank voor het aanbod van koffie, maar die houden we… 23 jan. '23
Jan en Adri Bos wij wensen jullie een hele goede reis. Pas goed op… 23 jan. '23
Bart en Hanneke Leuk om jullie weer te volgen. Succes en als jullie… 23 jan. '23
Ineke Barendregt Wat een moed! Met veel belangstelling "loop"… 23 jan. '23
Joop en Wil Feil Beste wandelaars,Fijn om te horen hoe jullie verder… 23 jan. '23
Wim en Fennie Heel veel wandel plezier. En jullie in goede gezondheid,… 23 jan. '23
Ad en jacqueline Dit is echt heel dapper en wens jullie heel veel gezondheid… 23 jan. '23
Johan Boogaard Super. Kanjers zijn jullie. Met veel belangstelling… 23 jan. '23
Ina Supper ik vind het geweldig wat julliecdoen en stikkem… 22 jan. '23
Lex van der Linden Heel veel wandelplezier en hopelijk deze start zonder… 22 jan. '23
Anna van Amerongen Volg weer graag jullie wandelverhalen, succes gewenst! 22 jan. '23
Willem Burggraaf Suc6 en veel wandelplezier God be with you till we… 22 jan. '23
Katrien Steenbrugge Veel succes met jullie trektocht en avontuur. 22 jan. '23
Hennie Enting-Kuper Een mooie datum om te vertrekken. 😉 Fijn voor jullie… 22 jan. '23
Karin Beemster Wat een verrassing dat jullie weer vol vertrouwen… 22 jan. '23
Geertje Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het weer… 22 jan. '23
Melie Wat moedig, om op 2 feb weer te starten! Mooie symboliek… 22 jan. '23
Henk van Amerongen Leuk om op deze manier weer met jullie op pad te kunnen. 22 jan. '23
Willem van Maren Wat goed om het weer op te pakken. Ik wens jullie… 22 jan. '23
Marian Sinkeldam Super!! ik wens jullie een hele, goede tijd met deze… 22 jan. '23

1  « Vorige 16 17 18 19 20 21 Volgende »