Reacties
Reacties 901 - 950 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Petri | Weer een mooi verhaal. Ik doe t jullie niet na. Op… | 7 feb. '23 |
| Nel Wijker | Ik heb net een reactie bij gisteren gezet deze even… | 7 feb. '23 |
| Nel Wijker | Het is een prachtige route wat is het toch bijzonder… | 7 feb. '23 |
| Wijnand en Anneke | Nog even over die ijsvogel: om jaloers op te worden!Het… | 7 feb. '23 |
| Bets | Zo te zien gaan jullie vandaag ver over de 100 km… | 7 feb. '23 |
| Paul | Wat weten jullie toch dagelijks een zeer prettig leesbaar… | 7 feb. '23 |
| Johan | Ook nu weer en goede morgen. En we fijne dag gewenst.… | 7 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Een amusant moment, omm dagelijks jullie reisverhaal… | 6 feb. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Prachtig verhaal weer vol fijne details. | 6 feb. '23 |
| Emmy van Santen | War hebben jullie weer veel gezien en beleefd vandaag… | 6 feb. '23 |
| Willem en Paula | Het mooie van (lange afstand)wandelen zijn juist die… | 6 feb. '23 |
| Joop en Wil Feil | Wat een verrassing op de zondag! Wel voor langere… | 6 feb. '23 |
| Cor en Marijke | Leuk te lezen van de ark van Noach. De oorspronkelijke… | 6 feb. '23 |
| Anna | Wat is er toch ontzettend veel moois te zien zo ‘vlak… | 6 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen. Lekker geslapen? Nu op naar de eerste… | 6 feb. '23 |
| Bets | Leuk om vanavond jullie loopavonturen van vandaag… | 5 feb. '23 |
| Willie | Hoi Jelle en Christien, wat maken jullie mooie momenten… | 5 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Hier genieten wij ook van, slaap lekker en tot het… | 5 feb. '23 |
| Charlotte | Een van de vier hier ;-). Heel veel wandel plezier… | 5 feb. '23 |
| Jan en Adri Bos. | Dag Jelle en Christine. Leuk om jullie verslag te… | 5 feb. '23 |
| Henk van Amerongen | Prachtige omgeving geniet van jullie tocht en een… | 5 feb. '23 |
| Christiane Post-Verhoeven | Echt fijn om te lezen. Mensen die ik niet ken, zo… | 5 feb. '23 |
| Wim | Hopelijk blijven jullie bespaard van de blaren. Goede… | 4 feb. '23 |
| Johan | Ik kan er helemaal inkomen. We daar ook vaak gewandeld… | 4 feb. '23 |
| Renger de Bruin | Inmiddels de provincie Utrecht verlaten. Er komen… | 4 feb. '23 |
| Anna | Mooi om zo door jullie verhalen een beetje het gevoel… | 4 feb. '23 |
| Brigitte Carelse | Heel veel succes. Mooi om jullie verhalen te lezen | 4 feb. '23 |
| Martha | Heerlijk om te lezen. Goede zondag toegewenst. | 4 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Supper leuk om op deze manier met jullie mee te wandelen. | 4 feb. '23 |
| Anita en Roland | Hoi Jelle en Christine, jullie verhalen zijn weer… | 4 feb. '23 |
| Willem van Maren | Een van de mooiste stukjes van de wereld hebben jullie… | 4 feb. '23 |
| Wijnand en Anneke | Jelle en Christine, het verslag is weer heel leuk… | 4 feb. '23 |
| Mieke en Pietie | Dag Christine en Jelle, wat een bekende plassen: vier… | 4 feb. '23 |
| Joop en Wil Feil | Goede morgen wandelaars,de kop is er af en voor ons… | 4 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Ook vandaag weer een fijne tocht gewenst. | 4 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Ja, grotendeels wel maar met zo nu en dan wat kleine… | 4 feb. '23 |
| Willem en Paula | Vraagje aan Jelle en Christine ; Lopen jullie vanaf… | 4 feb. '23 |
| Anneke | Hele goede tocht gewenst, we genieten van jullie verhaal… | 4 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen wandelaars. Ook voor vandaag een fijne… | 4 feb. '23 |
| Melie | Weinig veranderd, toch?🥰 | 3 feb. '23 |
| Daniele Rogantini | Enjoy the walking! Ultreia! | 3 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen. Lekker geslapen? Nu op voor de 2e dag.… | 3 feb. '23 |
| Sylvia van Schaik | Ik wens jullie een hele goede reis, hele mooie momenten… | 3 feb. '23 |
| Ria en Rick | Al op de eerste etappe een afwijking van de geplande… | 2 feb. '23 |
| Bets | Het was een goed gebeuren jullie vanmorgen aan het… | 2 feb. '23 |
| Martha | Broodje Mario, mmmmmm Daar kun je wel even op voor… | 2 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Jullie hebben een leuke manier van vertellen, leuk… | 2 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Goede nachtrust, en een goede voortzetting toegewenst… | 2 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Liesbeth, hoe goed ken jij je vader? | 2 feb. '23 |
| Liesbeth | Was hij alleen galant voor de foto? | 2 feb. '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »