Reacties

Reacties 751 - 800 van 1001

Naam Reactie Datum
Inan van Doorn Slim om het aan te passen naar jullie lijf en ledematen,… 22 feb. '23
Christine Prachtig de bloesem! We hopen dat jullie voeten en… 22 feb. '23
Jon Ah, at last. 22 feb. '23
Jan en Adri Bos. Wat hebben wij een bewondering voor jullie. Hopend… 22 feb. '23
Ria en Rick Jullie gaan hard bijna op een kwart. Gewoon Schritt… 22 feb. '23
Johan Goede morgen saampjes. Bing en hebben wij ooit eens… 22 feb. '23
Janny van Delft Wat een mooie route lopen jullie!! Ook heerlijk weer… 22 feb. '23
Willie en Nel Mooie plaatjes begeleiden jullie reis. En wat die… 21 feb. '23
Louise van der Kaaden Wat heerlijk, die zon en blauwe lucht. Ik dank jullie… 21 feb. '23
Joop en Wil Feil Toch wel een paar zorgpuntjes.Zou een dag rust jullie… 21 feb. '23
Hennie Enting-Kuper Mooie omgeving waar jullie lopen! Leuk om mee te kunnen… 21 feb. '23
Mieke en Pietie De vlinder lijkt op de atalanta. 21 feb. '23
Pietie Westdijk Gezellig, jullie verhalen, geniet er van. 21 feb. '23
Oudste broeder Kleine vos. Overwintert binnenshuis. In sommige streken… 21 feb. '23
Theun Kijk elke dag weer uit naar jullie verhalen en foto’s 21 feb. '23
Inan van Doorn Weer heerlojk om te lezen veel succes maar weer. 21 feb. '23
Pietie Westdijk Wat was deze dag avontuurlijk, ja dat gedoe met carnaval!… 21 feb. '23
Johan Een hele goede morgen. Sorry gisteren niet gereageerd… 21 feb. '23
Inan van Doorn Sterjte naar weer voor morgen en vertroetel die voeten… 20 feb. '23
Jelle en Christine Kaastra Dank voor de tip, ik heb vandaag ook voor het eerst… 20 feb. '23
Jelle en Christine Kaastra Prima, we staan daar ook al onder de rubriek “pelgrims… 20 feb. '23
Annet Jullie hebben een LOOPbaan, maar treinen zo tussendoor… 20 feb. '23
Joukje Jullie zijn nu op het eindpunt van 3 jaar geleden.… 20 feb. '23
Liesbeth Fijn dat jullie uiteindelijk toch verder zijn gekomen… 20 feb. '23
Wijnand en Anneke hoi Jelle, Probeer bij het rusten,ook overdag, je… 20 feb. '23
Titia Meuwese-Mulder Beste Jelle en Christine, Mooi dat het nu goed gaat,… 20 feb. '23
Monica Hoi Christine, net 18 dagen reisverhalen gelezen :).… 20 feb. '23
Nel Wijker Het is genieten van jullie verhalen en foto's.Jullie… 20 feb. '23
Martha Blijven jullie echt elke dag lopen of toch een keertje… 19 feb. '23
Hans Nog 6 weken en dan pak ik hier ook het pad weer op.… 19 feb. '23
Inan van Doorn Jammer van je blaar Christien, en jou scheenbeen Jelke,… 19 feb. '23
Wim Morgen dus de eerste etage nieuwe poging naar Rome.… 19 feb. '23
Bets Wat heerlijk om weer nieuwe foto's van jullie… 19 feb. '23
Johan Ook nu weer een hele goede morgen. En een fijne wandeldag. 19 feb. '23
Anita en Roland Hoi Jelle en Christine, jullie lopen de laatste week… 18 feb. '23
Hennie Enting-Kuper Wat kan taal vaak voor een glimlach zorgen ! Zeker… 18 feb. '23
Ria en Rick Synoniemen in het Duits voor 'niemand' zijn… 18 feb. '23
Liesbeth Ik heb de tekst even terug laten vertalen naar het… 18 feb. '23
Martha Jullie ook goede zondag in het Duitse land 18 feb. '23
Martha Goede zondag toegewenst. 18 feb. '23
Johan Boogaard Goede morgen Jelle en Christine. Ook vandaag weer… 18 feb. '23
Inan van Doorn Genieten van de reisverhalen, smeuiig verteld, met… 17 feb. '23
Avri "Vandaar dat hoewel we vandaag 19 km gelopen… 17 feb. '23
Paul Weer een interessant verhaal! 17 feb. '23
Jelle en Christine Kaastra Knap hoor, Loïs (3 jaar)! Sterrenkundige in de dop? 17 feb. '23
Jelle en Christine Kaastra Leuk om die video’s te zien! 17 feb. '23
Hans Ik heb nog geen blog voor tijdens mijn reizen, maar… 17 feb. '23
Anneke Wat genieten we van jullie verhalen. Goede wandelreis… 17 feb. '23
Maria Dam Heel veel moed en plezier gewenst! 17 feb. '23
Johan Goede morgen.wat weer een mooi verhaal al wandelend… 17 feb. '23

1  « Vorige 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Volgende »  ...