Reacties
Reacties 751 - 800 van 1001
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Inan van Doorn | Slim om het aan te passen naar jullie lijf en ledematen,… | 22 feb. '23 |
| Christine | Prachtig de bloesem! We hopen dat jullie voeten en… | 22 feb. '23 |
| Jon | Ah, at last. | 22 feb. '23 |
| Jan en Adri Bos. | Wat hebben wij een bewondering voor jullie. Hopend… | 22 feb. '23 |
| Ria en Rick | Jullie gaan hard bijna op een kwart. Gewoon Schritt… | 22 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen saampjes. Bing en hebben wij ooit eens… | 22 feb. '23 |
| Janny van Delft | Wat een mooie route lopen jullie!! Ook heerlijk weer… | 22 feb. '23 |
| Willie en Nel | Mooie plaatjes begeleiden jullie reis. En wat die… | 21 feb. '23 |
| Louise van der Kaaden | Wat heerlijk, die zon en blauwe lucht. Ik dank jullie… | 21 feb. '23 |
| Joop en Wil Feil | Toch wel een paar zorgpuntjes.Zou een dag rust jullie… | 21 feb. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Mooie omgeving waar jullie lopen! Leuk om mee te kunnen… | 21 feb. '23 |
| Mieke en Pietie | De vlinder lijkt op de atalanta. | 21 feb. '23 |
| Pietie Westdijk | Gezellig, jullie verhalen, geniet er van. | 21 feb. '23 |
| Oudste broeder | Kleine vos. Overwintert binnenshuis. In sommige streken… | 21 feb. '23 |
| Theun | Kijk elke dag weer uit naar jullie verhalen en foto’s | 21 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Weer heerlojk om te lezen veel succes maar weer. | 21 feb. '23 |
| Pietie Westdijk | Wat was deze dag avontuurlijk, ja dat gedoe met carnaval!… | 21 feb. '23 |
| Johan | Een hele goede morgen. Sorry gisteren niet gereageerd… | 21 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Sterjte naar weer voor morgen en vertroetel die voeten… | 20 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Dank voor de tip, ik heb vandaag ook voor het eerst… | 20 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Prima, we staan daar ook al onder de rubriek “pelgrims… | 20 feb. '23 |
| Annet | Jullie hebben een LOOPbaan, maar treinen zo tussendoor… | 20 feb. '23 |
| Joukje | Jullie zijn nu op het eindpunt van 3 jaar geleden.… | 20 feb. '23 |
| Liesbeth | Fijn dat jullie uiteindelijk toch verder zijn gekomen… | 20 feb. '23 |
| Wijnand en Anneke | hoi Jelle, Probeer bij het rusten,ook overdag, je… | 20 feb. '23 |
| Titia Meuwese-Mulder | Beste Jelle en Christine, Mooi dat het nu goed gaat,… | 20 feb. '23 |
| Monica | Hoi Christine, net 18 dagen reisverhalen gelezen :).… | 20 feb. '23 |
| Nel Wijker | Het is genieten van jullie verhalen en foto's.Jullie… | 20 feb. '23 |
| Martha | Blijven jullie echt elke dag lopen of toch een keertje… | 19 feb. '23 |
| Hans | Nog 6 weken en dan pak ik hier ook het pad weer op.… | 19 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Jammer van je blaar Christien, en jou scheenbeen Jelke,… | 19 feb. '23 |
| Wim | Morgen dus de eerste etage nieuwe poging naar Rome.… | 19 feb. '23 |
| Bets | Wat heerlijk om weer nieuwe foto's van jullie… | 19 feb. '23 |
| Johan | Ook nu weer een hele goede morgen. En een fijne wandeldag. | 19 feb. '23 |
| Anita en Roland | Hoi Jelle en Christine, jullie lopen de laatste week… | 18 feb. '23 |
| Hennie Enting-Kuper | Wat kan taal vaak voor een glimlach zorgen ! Zeker… | 18 feb. '23 |
| Ria en Rick | Synoniemen in het Duits voor 'niemand' zijn… | 18 feb. '23 |
| Liesbeth | Ik heb de tekst even terug laten vertalen naar het… | 18 feb. '23 |
| Martha | Jullie ook goede zondag in het Duitse land | 18 feb. '23 |
| Martha | Goede zondag toegewenst. | 18 feb. '23 |
| Johan Boogaard | Goede morgen Jelle en Christine. Ook vandaag weer… | 18 feb. '23 |
| Inan van Doorn | Genieten van de reisverhalen, smeuiig verteld, met… | 17 feb. '23 |
| Avri | "Vandaar dat hoewel we vandaag 19 km gelopen… | 17 feb. '23 |
| Paul | Weer een interessant verhaal! | 17 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Knap hoor, Loïs (3 jaar)! Sterrenkundige in de dop? | 17 feb. '23 |
| Jelle en Christine Kaastra | Leuk om die video’s te zien! | 17 feb. '23 |
| Hans | Ik heb nog geen blog voor tijdens mijn reizen, maar… | 17 feb. '23 |
| Anneke | Wat genieten we van jullie verhalen. Goede wandelreis… | 17 feb. '23 |
| Maria Dam | Heel veel moed en plezier gewenst! | 17 feb. '23 |
| Johan | Goede morgen.wat weer een mooi verhaal al wandelend… | 17 feb. '23 |


- Esther Gravestijn: Gefeliciteerd met het behalen…
- Cees en Henny v Bemmel: Welkom thuis en Gefeliciteerd…
- Jan en Adri Bos.: Ga nu maar genieten van de…
- Wijnand en Anneke: Bedankt voor alle moeite…
- Jeanne van Loon (vriendin van Melie): Bedankt voor het inkijkje…
Alle reacties »