Reacties

Naam Reactie Datum
Jan Dank, Jelle en Christine, voor het prachtige verhaal… 13 apr. '23
Willem Burggraaf Behalve de mooie verhalen over de natuur, krijgen… 13 apr. '23
Annemarie Schets En Christien heb je alles nog op kunnen krijgen?het… 13 apr. '23
Johan Boogaard Goede morgen. Wat weer een mooi verhaal. Met mooie… 13 apr. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Bij gebrek aan blad- en stengelbeharing kom ik niet… 12 apr. '23
Nel van Wengerden We genieten van jullie verslagen. Van de mooie dingen… 12 apr. '23
Oudste broeder/schoonbroeder De takken zijn niet windend en de bloemen verschijnen… 12 apr. '23
Jelle en Christine Een heel goede reis gewenst, en hopelijk net zulk… 12 apr. '23
Ina Ziet er zeer smakelijk uit. Dat het jullie wel mag… 12 apr. '23
Melie Wel erg lekker!😊 12 apr. '23
Rick en Ria Visser dit is een akker-vergeet-mij-nietje 12 apr. '23
Hans Schimmel Interessant om te lezen over de beenderen. Ik ben… 12 apr. '23
Rick en Ria Visser Misschien staat de tunnel met hoog water blank en… 12 apr. '23
Joop en Wil Feil Niet leuk, zo’n beschadigde teen.Heb er ervaring… 12 apr. '23
Wim en Fennie Wat was dit weer een fantastisch verslag. indrukwekkend.… 12 apr. '23
Diny en Wim van der Pot. De blauwe bloemen zijn ,als ik het goed heb,zoals… 12 apr. '23
Ina Hopelijk geeft de grote teen van Jelle geen problemen… 12 apr. '23
Johan Boogaard Voor jullie een hele goede wandeldag gewenst. We genieten… 12 apr. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Vlaklopers, kijk nog even naar de rose bloemen in… 11 apr. '23
Oudste broeder/schoonbroeder Grote hartvormige bloaden en witte of rose vlinderbloemen:… 11 apr. '23
Wijnand en Anneke Is het geen idee, om een kopie van je paspoort te… 11 apr. '23
Wijnand en Anneke De schildpad is een Noord-Amerikaanse moerasschildpad.… 11 apr. '23
Johan Boogaard Goede morgen wandelaars Wat weer een mooi reisverhaal.… 11 apr. '23
Rick en Ria Visser Dag Jelle en Christine, Bijzonder mooi om door jullie… 10 apr. '23
Rick en Ria Visser Het lijkt veel op een sering. 10 apr. '23
Katrien Steenbrugge De vreemdelingenregistratie is veel ouder dan de toeristenbelasting… 10 apr. '23
Jan en Adri Bos Dag Christine en Jelle Weer fijn gewandeld.? Het begint… 10 apr. '23
Cees en Henny van Bemmel Genieten van jullie verhalen met foto’s! 10 apr. '23
Johan Boogaard Goede morgen. Een fijne wandeling vandaag op deze… 10 apr. '23
Ina Blijft genieten bij, en met jullie verhalen!! 9 apr. '23
Martha En voor nu een goede nachtrust toegewenst. 9 apr. '23
Willem Burggraaf Gisterenavond enigszins wat verlaat jullie dag etappe… 9 apr. '23
Frits de Groot gezegende Paasdagen vanmorgen in de mooie dienst jullie… 9 apr. '23
Martha Gezegende paasdagen hoor en sterkte in de benen. Pfff… 9 apr. '23
Jan J. Vos Wens jullie gezegende dagen. Hij is opgestaan Halelua. 9 apr. '23
José van Burk( oud collega) Hoi Christine en Jelle Al 66 dagen volg ik jullie… 9 apr. '23
Pietie Goede paasdagen gewenst hoor. En succes met de extra… 9 apr. '23
Annet Hij is opgestaan! Goede Paasdagen gewenst! 9 apr. '23
Ina Weer een bijzonder verhaal, sterkte met de extra kilometers… 9 apr. '23
Anna van Amerongen Dat was dus een onderdeel ‘goed bij de les blijven’… 9 apr. '23
Piet en Anne Vergunst. Wat een belevenissen in het Italiaanse land. Wij wensen… 8 apr. '23
Diny en Wim van der Pot. Ondanks alles toch een Gezegend Pasen! 8 apr. '23
Joukje Goede Paasdagen 8 apr. '23
Jan-Gerrit en Louise Fijn dat we kunnen meelezen en zo in gedachten meewandelen.… 8 apr. '23
Johan Boogaard Een hele goede morgen op deze stille zaterdag. Weer… 8 apr. '23
Ina Wat een mooie avonturen!! 7 apr. '23
Nel Wijker Ik wens jullie weer een mooie wandeling op weg naar… 7 apr. '23
Sandra van Gessel Qua bloesem is de onderste, witte, een pruimenbloesem.… 7 apr. '23
Herman Dukel Vanuit de Kerkbrief geklikt op deze link. Wat een… 7 apr. '23
Johan Boogaard Een goede morgen voor de wandelaars. Geniet weer deze… 7 apr. '23

1  « Vorige 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende »  ...