Een rustige dag

Gelopen: 7,0 km

Totaal gelopen:  2016 km

Nog te lopen: 131 km

7A034E21-6E53-4B4A-A19E-6C002E936426
Door technische problemen waren er gisteren geen foto’s bij het verslag. Die zijn er nu wel bij, dus kijk ook gerust even naar het verslag van gisteren.

Vanmorgen ging het iets beter met Christine, iedereen dank voor alle medeleven! Het appartement waar we sliepen nodigde niet echt uit om er nog een nacht te blijven: donker, karig ontbijt en slapen op een krappe loft waar je uit moest kijken om niet je hoofd te stoten. Om toch nog even rustig aan te doen, gingen we naar de eerstvolgende accommodatie die beschikbaar was, op 7 km afstand.

Hier een impressie van de weg door het bos die we volgden. Alles is hier dicht begroeid.

21A7BF28-7A75-43F3-A3D0-62E6C1BD8D21

Een eind verder was een steengroeve waarin werd gewerkt. De bergrand daarboven zag letterlijk rood van de klaprozen.

0BBDC2D6-2C7C-4634-8AA8-ED1424BE8E2F

Weer een aparte bloem.

F4ED9AD2-D1A2-4F8B-B046-42B556D372CC

Overal zie je hier de klaprozen alles rood kleuren.

192C8416-9C58-4303-972D-3C80759A7887

Om kwart over twaalf waren we bij ons appartement, waar we meteen in konden. Het staat op het terrein van een oude villa uit 1725. De eigenaresse verwelkomde ons zeer vriendelijk, evenals de vier honden en acht katten die hier een luizenleventje leidden. Op het terrein staat deze privékapel van de oorspronkelijke eigenaren, de familie Lais. De kapel is gewijd aan San Vincenzo, en wordt nog gebruikt voor bruiloften en feesten. Wij slapen achterin het gebouw, in de consistorie, die drie smalle verdiepingen heeft.

52E75404-F612-4578-8270-618206161015

33D64688-95FF-47AF-A010-6E617C86A6A6

We hebben de middag heerlijk rustend in het park van de villa doorgebracht. De eigenaresse bracht ons koffie en thee, en zo nu en dan kwam een van de honden langs voor een aai over de bol. En dat alles bij een heerlijke temperatuur van 26 graden. Ideaal om weer even op krachten te komen. Morgen willen we iets verder lopen, zo’n 12 kilometer, in de hoop dat we ons steeds beter gaan voelen.

1. Ina:
    5 mei 2023
    Fijn dat het weer wat beter gaat, doe rustig aan dan maar een dagje langer, veel plezier morgen.
  2. Rick:
    5 mei 2023
    Klinkt als een heerlijk rustoord! Wel verdiend na zoveel kilometers en een beetje in de lappenmand. Hopelijk kunnen jullie daarmee voldoende krachten verzamelen voor de slotfase!
  3. Gerard en Ina Bos:
    5 mei 2023
    Fijn dat jullie vandaag rustig aan konden doen. Een goed herstel gewenst!
  4. Anita Beenen:
    5 mei 2023
    Fijn dat jullie zo even rustig aan konden doen. Hopelijk gaat het morgen weer beter.
  5. Lex van der Linden:
    5 mei 2023
    Even rust nemen voor de laatste 131 km is niet verkeerd, het is al een hele prestatie. Even ontspannen en daarna weer fris verder voor het laatste stukje, een goed herstel !!
  6. Johan Boogaard:
    6 mei 2023
    Goede morgen Jelle en Christine. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met Christine. Doe vandaag lekker rustig aan. Maar blijf genieten.
  7. Winy.:
    6 mei 2023
    Met de haven in zicht...... wat schrokken wij van het bericht over Christine. Heel veel sterkte en rust goed uit. Dan maar minder km per dag. Je gezondheid gaat voor alles. Al met al een geweldige prestatie. Lieve mensen, het ga je goed.
  8. Diny en Wim van der Pot.:
    6 mei 2023
    Er is een oud lied dat zegt,
    Ga op ,'t smalle ( Hemelpad ) verder altijd verder. .Jezus houd uw hand gevat Hij de Goede Herder!
    Houd goede moed.
    Groeten uit Maurik.
  9. Nel Wijker:
    6 mei 2023
    Beterschap, hopelijk gaat het vandaag beter. Een fijne dag